Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    22. Aug



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Aug

    Står du og mangler et spændende job?

    Som servicemedarbejder er du vores ansigt udadtil og du er med til at give gæsten en super betjening og oplevelse. Dit job vil bestå i at betjene gæsterne i restauranten, opfyldning, rengøring samt andet forefaldende arbejde, som indgår i en hverdag i en restaurant som vores.

    Vi søger en servicemedarbejder, der har mulighed for at arbejde i dagstimerne i hverdagene efter sommerferien 2019. Vi ser gerne, at du har mulighed for at starte i sommerferien.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse, og så har vi det sjovt, mens vi arbejder.

    Da vi har mange gæster igennem hver dag, er det vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.
    Kort sagt: Du brænder for at give vore gæster får den ypperste service hver gang, og du forstår vigtigheden i hvorfor, det skal være den ultimative oplevelse at besøge Sunset Boulevard.

    De fleste af vores servicemedarbejdere er under 18 år, og derfor ser vi gerne at du er det samme.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Vi har ungarbejder overenskomst med 3F
    • Vedhæft gerne billede når du ansøger


    Ansøgning og kontakt
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte os på telefon 97424151.

    Søg stillingen ved at klikke “Send ansøgning” her på siden.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Aug

    Brænder du for at give vores gæster en super oplevelse?

    Som servicemedarbejder er du vores ansigt udadtil og du er med til at give gæsten en super betjening og oplevelse. Dit job vil bestå i at betjene gæsterne i restauranten, opfyldning, rengøring samt andet forefaldende arbejde, som indgår i en hverdag i en restaurant som vores.

    Vi søger en fuldtidsmedarbejder, der har mulighed for at arbejde i dagstimerne i hverdagene efter sommerferien.
     
    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse, og så har vi det sjovt, mens vi arbejder.
     
    Da vi har mange gæster igennem hver dag, er det vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.
    Kort sagt: Du brænder for at give vore gæster den ypperste service hver gang, og du forstår vigtigheden i hvorfor, det skal være den ultimative oplevelse at besøge Sunset Boulevard.

    De fleste af vores servicemedarbejdere er under 18 år, og derfor ser vi gerne at du er det samme.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Vi har ungarbejder overenskomst med 3F
    • Vedhæft gerne billede når du ansøger


    Ansøgning og kontakt
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Caroline Agerskov på telefon 28348440.

    Søg stillingen ved at klikke “Send ansøgning” her på siden.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    22. Aug



    Would you like to be part of a large and fast growing international company? Then you might be our new Material Flow System Specialist for our regional logistics center in Køge. We are currently looking for 2 new colleagues in our Logistic team.  

    Would you like to be part of a large international company that constantly strives to be even better than yesterday? Then you now have the opportunity to become part of our Logistic team in our regional logistics center in Køge. It is a new established position in our transformation towards more automated logistic processes.

    Our regional logistics center in Køge is modernized and is Lidl's latest initiative in our continued commitment and expansion in Denmark. The logistics center is expanded with a modern logistics system, which includes a semi-automatic picking system and a fully automated high bay warehouse. The whole system has an expected go-live date in Q1 2021.

    To ensure a smooth running material flow throughout the new automated processes we are looking for 2 Material Flow System Specialist (MFS Specialist). The MFS Specialist will be the link between our new WMS (SAP-EWM), the technical automated processes and the subordinate controls of our external providers.The job includes an approximately 12 month intensive training abroad from the start.

    In Lidl we attach great importance to making your entry worthwhile! Therefore, you will step into an environment that believes in your abilities and ideas: Our training program prepares you for your task - and a personal mentor ensures that you are well-versed in your job, in our organization and later on your arrival to the logistics center in Køge.This is how you can quickly find your way in Lidl - and from the very beginning, you will be able to discover the collegial cooperation and the high level of training at our international headquarter.

    Your training will be about 15 month where you primary will be stationed in Lidl’s International HQ in Neckarsulm. From here, you will be sent out to training sessions in other European countries and of course Denmark. After finishing the training, you will be integrated in the operational Logistic team at our logistics center in Køge. You will be part of the Process department which manages the processes from goods inn to goods issue and goods out. You will strengthen the approximately 20 highly motivated members of the Process department team.

    Start date: As soon as possible

    Do you have any questions for the job?
    Further information can be obtained on weekdays between 08.00 am and 04.00 pm by contacting Project chief of Logis-tics Jakob N. Møller on +45 7635 0284

    Om jobbet

    Om jobbet
    • You support the warehouse automation and Material Flow Systems in our regional logistics center in Køge
    • Active participation in the definition of logistical processes and system optimizations
    • Responsible for implementing the processes and functions of the programmable logic controllers of external providers
    • Ensure the smooth running of the projects and coordinate the project phases, as well as coordinate with the dif-ferent area project managers
    • Create test concepts and carry out process and integration tests
    • Create training modules, moderate training sessions and secure knowledge transfer for the end user


    Om dig

    Om dig
    • Successfully completed a degree in business administration, industrial engineering / computer science or a similar field of study
    • Basic knowledge in the areas of warehouse automation and material flow control
    • Knowledge of warehouse management systems, e.g. SAP-EWM
    • First hands experience in the implementation of IT projects
    • Good command of spoken and written English and Danish or German
    • Willingness to travel abroad for approximately 12 month
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • We offer you an exciting, challenging and varying working day
    • Excellent career opportunities and professional challenges
    • An informal work environment with professional sparring and motivated colleagues
    • Possibility of health care
    • Competitive pay package

    Start date: As soon as possible

    Do you have any questions for the job?
    Further information can be obtained on weekdays between 08.00 am and 04.00 pm by contacting Project chief of Logis-tics Jakob N. Møller on +45 7635 0284

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    22. Aug

    Kvickly i Taastrup:
    Du bliver en del af et varehus med i alt 95 medarbejdere. Varehuset har en central beliggenhed lige ved Taastrup station. Alt hvad vi foretager os i Kvickly Taastrup, skal give værdi for vores kunder, medarbejdere og resultaterne. Trivsel og udvikling af medarbejdere er en meget vigtig succesfaktor for Kvickly Taastrup.



    Vi tilbyder:

    • Ordnede arbejdsforhold og løn efter overenskomst
    • Nogle rigtig gode kollegaer, som giver dig en grundig oplæring
    • Personalekøbsordning for dig
       

    Opgaver:

    • Opfyldning
    • Trimning
    • Kassearbejde
    • Kundebetjening
    • Ad hoc opgaver
       

    Vi forventer, at du:

    • er under 18 år og har afsluttet 9. klasse
    • kan arbejde 6 timer om ugen, primært eftermiddag, aften og weekend
    • er serviceminded, ærlig og ansvarsbevidst
    • er hjælpsom og fleksibel
    • er smilende og imødekommende
    • kan yde god kundeservice
       

    Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til:
    Souschef Ian Dam tlf. 43300171

    Send din ansøgning via "Søg job" senest den 22. august 2019

    Bliv en del af Kvickly – og et varehus med mange muligheder
    I Kvickly bliver du en del af et varehus, hvor der er mulighed for at udvikle sig inden for en række områder og være en del af et team med både salgsmedarbejdere, slagtermester og non-food-eksperter. Vi nyder fordelene af at være et kendt navn og en stor kæde, men samtidig er der i hvert varehus masser af råderum, og vi vil gerne gøre en forskel for vores kunder – bl.a. er vi en af landets førende dagligvarevirksomheder med fokus på miljø og økologi.
    Bliver du ansat i Kvickly bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Uopfordret ansøgning

    7100, Vejle

    Casino Munkebjerg søger løbende nye medarbejdere.

    Derfor modtager vi gerne din ansøgning, selvom vi ikke har ledige jobs lige nu.

    Jobtitler kan eksempelvis være:

    • Dealer
    • Vært/værtinde
    • Receptionist
    • Servicemedarbejder
    • Pokerdealer

    Du skal dog kun sende din uopfordrede ansøgning, hvis du er kendetegnet ved at:

    • Være positiv, serviceminded og teamorienteret
    • Være vedholdende
    • Kan lide at have travlt og holde mange bolde i luften i selv pressede situationer
    • Gøre tingene af dig selv, ud fra de rammer du har i jobbet
    • Have mulighed for at komme til og fra Casino Munkebjerg via egen transport, da der ikke er offentlige transportmuligheder tæt på vores beliggenhed.
    • Ren straffe attest
    • Minimums alder 18
    • Præsentabel

    Din ansøgning

    Vi vil sætte pris på, at du uploader et foto, eller endnu bedre, hvis du er over 18 år, at du laver en lille video via din profil på UngArbejde.dk.

    Har du ikke hørt fra os inden 2 måneder, har vi på grund af den store mængde ansøgere desværre ikke mulighed for at gøre brug af dine kvaliteter i denne omgang.
     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Aug

    Som supervisor er du leder for restauranten på din vagt. Det er dig, der hjælper restaurantens ledere med deres opgaver og det er dig, der har ansvaret, når de ikke er til stede. Du skal derfor være ansvarsbevidst, pligtopfyldende og kunne fordele arbejdet blandt servicemedarbejderne.

    Vi lægger meget vægt på, at du er en person, som kan varetage opgaver selvstændigt bl.a. ved at sætte gæstebetjening og rengøring af restauranten i højsædet. Desuden er det vigtigt, at du er en holdspiller, og du har en klar forståelse for, hvor Holdet skal spille den bedste kamp hver eneste gang. Du kan lide at have travlt, og du trives med at have overblik og gå forrest.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse, og så har vi det sjovt, mens vi arbejder.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, er det vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service.

    Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.Har du evnen og viljen er der muligheder for forfremmelser i jobbet.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Vi har overenskomst med 3F

    Ansøgning og kontakt
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Restaurantchef Laura Jacobsen på telefon 86173077 Søg stillingen ved at klikke “Send ansøgning” her på siden. 86173077@sunset-boulevard.dk

    Læs mere
  • Job_listing_image

    22. Aug

    Souschef - Holstebro

    7500, Holstebro


    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

     

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:
     

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:
     

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:
     


    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt butikschef Louise Nielsen på telefon 8238 7154, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:
     

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede
       


    Om dig

    Om dig

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:
     

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift
       
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:
     

    • En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    • Branchens bedste sammenhold
    • Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    • Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    • Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes


    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt butikschef Louise Nielsen på telefon 8238 7154, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    22. Aug



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som ungarbejder hos os, skal du først og fremmest hjælpe dine kolleger, så butikken altid er en god oplevelse for vores kunder. Derfor er dine opgaver blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, får du en grundig oplæring i butikken. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring, men vi forventer, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke dit fritidsjob. Vi går op i, at du lærer tingene rigtigt fra start, at du lykkes i dit job, og at du bidrager til et stærkt sammenhold med dine kolleger.

    5 gode grunde til at blive ungarbejder i Lidl:

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som ungarbejder hos os, skal du først og fremmest hjælpe dine kolleger, så butikken altid er en god oplevelse for vores kunder. Derfor er dine opgaver blandt andet at:

    • Give vores kunder byens bedste service
    • Få varerne så hurtigt gennem kasseapparatet, at varebåndet gløder
    • Svinge moppen, når gulvet er beskidt
    • Sørge for at varerne altid står snorlige på hylderne


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du en grundig oplæring i butikken. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring, men vi forventer, at du:

    • Er smilende, glad og har masser af energi
    • Kan lide at tage fat og trives i en travl hverdag
    • Møder til tiden og holder dine aftaler
    • Er mindst 15 år og har afsluttet 9. klasse
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke dit fritidsjob. Vi går op i, at du lærer tingene rigtigt fra start, at du lykkes i dit job, og at du bidrager til et stærkt sammenhold med dine kolleger.

    5 gode grunde til at blive ungarbejder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde arbejdsopgaver, som gør en positiv forskel for vores kunder
    3. Et springbræt til at blive butikselev i Lidl, hvis du kan og vil
    4. Erhvervserfaring som du kan bruge, hvis du skal videre fra Lidl
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    22. Aug



    Er du studerende og har du lyst til at være med til at yde en fantastisk service til vores butikker via administrativ support?  Så får du her en unik mulighed for at blive en del af vores administration på tværs af forskellige afdelinger i Køge. 
     

    •    Kopiering og scanning af diverse dokumenter
    •    Bestilling af tøj til butikkerne
    •    Aflevering af butikspost
    •    Arkivering
    •    Diverse ad hoc opgaver


    •    Du er fortrolig med IT og behersker Excel på minimum grundlæggende brugerniveau
    •    Du har gode kommunikationsevner i dansk såvel skriftligt som mundtligt
    •    Du er selvstændig, detaljeorienteret, struktureret og ansvarsbevidst
    •    Du overholder deadlines og aftaler, du er en holdspiller med stort overblik


    •    Et uformelt arbejdsmiljø med en masse engagerede kollegaer 
    •    Spændende opgaver og højt tempo
    •    Mulighed for faglig og personlig udvikling
    •    Arbejdstid på 12-16 timer om ugen
    •    Rabatordning hos flere hundrede udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Kan du se dig selv i denne spændende stilling? Så gå ind på karriere.lidl.dk og send din motiverede ansøgning, CV og andre relevante bilag. Vi glæder os til at læse din ansøgning. 
    Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte HR-assistent Marie Stub Ekberg på 76350616.   

    Om jobbet

    Om jobbet

    •    Kopiering og scanning af diverse dokumenter
    •    Bestilling af tøj til butikkerne
    •    Aflevering af butikspost
    •    Arkivering
    •    Diverse ad hoc opgaver



    Om dig

    Om dig


    •    Du er fortrolig med IT og behersker Excel på minimum grundlæggende brugerniveau
    •    Du har gode kommunikationsevner i dansk såvel skriftligt som mundtligt
    •    Du er selvstændig, detaljeorienteret, struktureret og ansvarsbevidst
    •    Du overholder deadlines og aftaler, du er en holdspiller med stort overblik

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder


    •    Et uformelt arbejdsmiljø med en masse engagerede kollegaer 
    •    Spændende opgaver og højt tempo
    •    Mulighed for faglig og personlig udvikling
    •    Arbejdstid på 12-16 timer om ugen
    •    Rabatordning hos flere hundrede udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Kan du se dig selv i denne spændende stilling? Så gå ind på karriere.lidl.dk og send din motiverede ansøgning, CV og andre relevante bilag. Vi glæder os til at læse din ansøgning. 
    Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte HR-assistent Marie Stub Ekberg på 76350616.   

     
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser