Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    23. Jan



    Du har nu muligheden for at få stor indsigt i en bred vifte arbejdsopgaver i indkøbsdirektørens fagområder, der inkluderer afdelingerne Purchasing, Marketing, PR, Quality Assurance, Administration og CSR, i alt over 100 medarbejdere.
    Det er en spændende mulighed for at samarbejde og få snitflader med eksempelvis vores HR-afdeling ifm. budgettering og kontraktbestilling, salgsorganisationen for afstemning af ansvarsområder, internationale hovedkontor for afklaring af diverse spørgsmål og ikke mindst præge de projekter, som hører til indkøbsafdelingen.

    Det er kun dig selv, som sætter grænser for den viden, du har mulighed for at tilegne dig i denne stilling.
    Hvis du har viljen og lysten til at udvikle dig, lære, tænke nyt og ikke mindst levere resultater, så har vi her rammerne til, at du kan lykkes i en rigtig spændende stilling, som vil ruste de fleste til andre stillinger i virksomheden.

    Vi er et ungt og dynamisk team, som er energisk, resultatorienteret og som stræber efter mere. Omgangstonen er uformel og der er plads til humor.
    Din arbejdsplads vil være i umiddelbart nærhed af indkøbsdirektørens, hvor du vil dele kontor med 8 kolleger, bl.a. indkøbsdirektøren sekretær, som du vil arbejde tæt sammen med.

    Vores hovedkontor er i øjeblikket placeret i Kolding, men vi påbegynder snarest byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus – mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor vil stå klart i 2021.

    Tiltrædelse hurtigst muligt
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte, Head of Buying Administration Lars Kloster, på telefon: 7635 0146

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Opsamling og opfølgning på deadlines, budget med videre
    • Deltage i diverse projekter, herunder digitalisering, hvor der er stor fokus
    • Være med til at eksekverer på vores strategi - ’Redefinere dansk discount’  
    • Ansvarlig for koordinering, praktiske opgaver og dagsorden ved diverse møder  
    • Udarbejdelse af Power Point-præsentationer, bl.a. for vores internationale ledelse
    • Styring af kalender, herunder mødeindkaldelser og booking af rejser, for indkøbsdirektøren
    • Ferieafløsning for indkøbsdirektørens sekretær
    • Diverse ad hoc opgaver


    Om dig

    Om dig
    • Du har en relevant videregående uddannelse på kandidatniveau, f.eks. cand.merc. eller tilsvarende
    • Du er enten nyuddannet eller har allerede et par års erfaring
    • Du er fortrolig med tysk og gerne engelsk, i skrift og tale
    • Du har en naturlig modstandskraft og dagligdagens udfordringer, er en motivation for dig
    • Du er struktureret og har sans for detaljer
    • Du kan bevare overblikket i et miljø, hvor der er mange bolde i luften
    • Du kan overskue talmæssige sammenhænge på tvær af et regnskab
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Vores hovedkontor er i øjeblikket placeret i Kolding, men vi påbegynder snarest byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus – mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor vil stå klart i 2021.

    Tiltrædelse hurtigst muligt
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte, Head of Buying Administration Lars Kloster, på telefon: 7635 0146

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    3. Feb



    Vores Facility management afdeling søger forstærkning. Der er tale om en selvstændig og udfordrende stilling, hvor du skal være omstillingsparat, og trives i et højt aktivitetsniveau med varierende opgaver. Vi har brug for en Facility manager med en masse gå på mod, stort drive og lyst til at gøre en forskel.

    Som Facility manager hos Lidl tilbydes du en spændende stilling i et team bestående af 3 dygtige og engagerede kollegaer. Vi er i øjeblikket placeret i Kolding men påbegynder senere byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus. Det nye hovedkontor vil stå klart i 2021, og du kan være med til at præge dette.

    En stor del af dit arbejde ligger i, at håndtere de mangeartede opgaver inden for Facility management, der blandt andet indebærer, at have ansvaret for drift og vedligehold af vores ejendomme. Dit primære fokus vil være teknisk installationer, optimering, energiledelse, økonomisk overblik af ejendomsporteføljen og kommunikation med ejendomsafdelingerne og direktionen.

    Du lykkes i Lidl
    Derudover tilbydes du en spændende arbejdsplads i en dynamisk branche, der kræver, at vi altid er på forkant, og altid er klar til at hjælpe hinanden. Vores internationale succes og vækst  betyder jobsikkerhed, og at fremtidsmulighederne ikke stopper ved grænsen. Derudover starter du en karriere med branchens bedste kollegaer.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til afdelingsleder for byggeteknisk afdeling Orhan Ongun på tlf. 76 35 03 86.

    Ansøgningsfristen: d. 03.02.2019

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Forhandling og udarbejdelse af landsdækkende serviceaftaler
    • Planlægning og opfølgning af driftsomkostninger samt budgetopfølgning
    • Deltage i udviklingen af nye byggekoncepter i samarbejde med kollegaer i Byg
    • Undervisning af kollegaer i interne retningslinjer og Lidls egne systemer
    • Sikre virksomhedens grønne omstilling og bidrage til den grønne vækst
    • Optimering af tekniske anlæg
    • Udtænke nye energiledelsesprojekter


    Om dig

    Om dig
    • Du har en uddannelse som ingeniør, bygningskonstruktør eller maskinmester
    • Teknisk forståelse og interesse for drift og vedligehold
    • Gode kommunikative evner i forhold til interne og eksterne samarbejdspartnere
    • Udadvendt og serviceorienteret
    • Du er struktureret, målrettet, fleksibel og resultatorienteret
    • Du er omstillingsparat
    • Du er stærk i Microsoft Office pakken, herunder især Excel
    • Gode sprogkundskaber (tysk/engelsk)
    • Har en naturlig nysgerrighed og interesse for ISO50001
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Du lykkes i Lidl
    Derudover tilbydes du en spændende arbejdsplads i en dynamisk branche, der kræver, at vi altid er på forkant, og altid er klar til at hjælpe hinanden. Vores internationale succes og vækst  betyder jobsikkerhed, og at fremtidsmulighederne ikke stopper ved grænsen. Derudover starter du en karriere med branchens bedste kollegaer.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til afdelingsleder for byggeteknisk afdeling Orhan Ongun på tlf. 76 35 03 86.

    Ansøgningsfristen: d. 03.02.2019

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    22. Feb

    Pictures_set_3.png

     

    DU TAGER HÅND OM VORES KUNDER, VI TAGER HÅND OM DIG

    Vi har et rask tempo i vores butikker. Sammen med dine kolleger kommer du til at løse mange forskellige typer af opgaver, opnå nye færdigheder og have det sjovt i et energifyldt miljø. Ingen dage er ens,

    og alle dage vil byde på nye udfordringer og opgaver, som skal løses. Som gengæld for din entusiasme og at du gøre hverdagen lettere for vores kunder, lover vi dig udbytterige ansvarsområder og værdifuld

    erhvervserfaring. Hvis du gør en indsats, viser initiativ og er villig til at gå langt for vores kunder, vil vi være et springbræt i din videre professionelle karriere, enten i eller uden for vores virksomhed.

     

    Som Sales Representative er du en af vores vigtigste medarbejdere. Det er dig, der møder, hilser på og betjener vores kunder. Sammen med et godt team af kolleger er du med til at vores butikker fungerer tip-top og leverer

    på vores ”famous for” kategorier – food, kaffe, bilvask og fuel. For at blive en succes skal du have en masse energi og evnen til at håndtere mange opgaver på én gang, hurtigt at løse uventede hændelser og på samme tid

    levere ”fast and friendly” service over for vores kunder – og det hele med et smil på læben.

     

    Dine vigtigste ansvarsområder:
    Levere “fast and friendly” kundeservice
    Holde butikken i tip-top stand
    Håndtere salg og betalinger af produkter og serviceydelser
    Have det sjovt med dine kolleger hver dag

     

    Som person er du:
    Udadvendt

    Energisk
    Service-minded
    Salgsorienteret

    Ansøgningsfrist: Fredag den 22. februar 2019

    Opstart: Medio marts 2019

    Kontaktperson: Jette Frost Larsen

    Mail: 10489@circlekeurope.com

    Telefon: 75542180

     

    Vi ved, at succesfulde virksomheder bygges op indefra gennem succesrige mennesker som dig.

    Kom og blive en del af os! Vi glæder os til at modtage din ansøgning!

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Jan

     

    Bedre til at bage end din mormor? Bliv bagerelev i Kvickly
    I Kvickly får du en sjov og udfordrende læreplads, hvor du lærer at lave godt bagværk fra bunden.

    I Coop er vores vision at få danskerne til at spise bedre, og du får mulighed for at hjælpe til. Du bliver bagerelev i Kvickly Skive, hvor der er et super sammenhold. Selv når tingene går stærkt, så er der stadig plads til at give highfives, når dagens brød er lagt på hylderne.

    En fed elevtid
    Vi lægger vægt på at give dig en sjov og anderledes oplevelse af at være på skolebænken. Du kommer derfor mest til at arbejde praktisk. Vi tror nemlig på, at man bliver den bedste bager af at bage brødet selv. I løbet af din elevtid kommer du på korte skoleophold med andre elever fra forskellige butikker. Du får derfor god mulighed for at opbygge nye venskaber med andre elever, der ligesom dig er på skolebænken for at blive en god bager. Udover de mange nye oplevelser får du også løn under hele din elevtid.

    Hvad lærer jeg?
    Som bagerelev lærer du:

    • At lave godt bagværk i Danmarks bedste supermarkedsbager
    • At bage brød og kager helt fra bunden – og til sidst uden en opskrift
    • At give kunden en god service og et smil med på vejen, når de kommer efter morgenbrødet


    Du bestemmer selv din fremtid hos os
    Når du afslutter din elevtid, har du mulighed for at blive bager alle de steder, hvor der er brug for det. Men vi håber, at din elevtid har været så fed, at du har lyst til at blive i en af vores butikker.
    Længden af din elevtid kommer an på din baggrund og de ambitioner, som du kommer med. Du kan læse mere om elevtidens varighed lige her.

    Hvad skal jeg kunne?

    • Du skal have lyst til at prøve kræfter med at blive en god bager
    • Du skal have mod på at give kunderne en god oplevelse, der får dem til at komme igen
    • Vi foretrækker, at du har gennemført grundforløbet ’Bager og Konditor’, men som minimum skal du have gennemført 9. klasse.
    • Du skal nogle dage være frisk på at stå op kl. 4:00 og bage dagens brød sammen med dine kolleger


    Vi glæder os til at lære dig at kende
    Hvis du går rundt med en lille drøm i maven om at blive god til at bage brød og kager fra bunden, så send din ansøgning via ”Søg job” senest den 11. februar 2019. Du kan også kigge forbi Kvickly Skive og tage en snak med bagermester Henning Lauersen eller ringe på 96144270

    Bliv en del af Kvickly – og et varehus med mange muligheder
    I Kvickly bliver du en del af et varehus, hvor der er mulighed for at udvikle sig inden for en række områder og være en del af et team med både salgsmedarbejdere, slagtermester og non-food-eksperter. Vi nyder fordelene af at være et kendt navn og en stor kæde, men samtidig er der i hvert varehus masser af råderum, og vi vil gerne gøre en forskel for vores kunder – bl.a. er vi en af landets førende dagligvarevirksomheder med fokus på miljø og økologi.
    Bliver du ansat i Kvickly bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Jan

    Projektleder - Byg

    6000, Kolding


    Lidls ejendomskontor i Kolding er ansvarlig for forvaltning, byggeri og udvikling af Lidl-butikker i Jylland og på Fyn.

    Vi søger nu en dygtig, struktureret og arbejdsom erfaren projektleder til vores butiksbyggerier, der er klar til et spændende og meget alsidigt job, hvor du vil komme til sammen med resten af teamet, at arbejde inden for de fleste facetter af butiksbyggeri samt, i mindre omfang, driften af samme.

    Vores team består af kompetente administratorer, byggefolk, håndværkere og projektudviklere. Teamet er kendetegnet ved medarbejdere, der har en meget høj faglighed, og som har en ambition om at være de bedste inden for deres fagområde.

    Bliv en del af en virksomhed i vækst, som har meget ambitiøse vækstmål og økonomien til at realisere sine mål. Du bliver ansvarlig for, at byggerierne forløber som planlagt, hvor økonomi, kvalitet og tidsplan lever op til forventningerne.

    Byggeprojekterne omfatter opførelse af nye butikker, samt ombygning af andre ejendomme som vi erhverver.
    Jobbet indebærer projekter i Jylland og på Fyn, hvilket stiller krav til planlægning og fleksibilitet.
    Stillingen refererer til Head of Real Estate.

    Tiltrædelse hurtigst muligt.
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til Head of Real Estate, Kristoffer Kaae Stimpel på 2920 6030.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • At tilrettelægge og gennemføre bygherrefunktion og sørge for byggeriets fremdrift, kvalitet, økonomi og budgetter
    • At forestå myndighedsbehandlingen sammen med rådgiveren
    • At medvirke ved licitation og kontrahering med byggeriets parter
    • At opretholde daglig kontakt til rådgivere og entreprenører fra opstart til aflevering
    • At kontrahere med nye samarbejdspartnere
    • At sikre gennemgang af KS/DV-materiale for senere overdragelse til driftafdelingen
    • At medvirke til ibrugtagningen af de nye bygninger
    • At medvirke til koordinering og vidensdeling på tværs af interne afdelinger
    • At sørge for koordinering af interne bygherreleverancer
    • At sikre løbende dialog med intern, teknisk afdeling
    • At sikkerhed og arbejdsmiljø er indarbejdet i projektet og gennemføres i samarbejde med projektets arbejdsmiljørepræsentant

    Byggeprojekterne omfatter opførelse af nye butikker, samt ombygning af andre ejendomme som vi erhverver.
    Jobbet indebærer projekter i Jylland og på Fyn, hvilket stiller krav til planlægning og fleksibilitet.
    Stillingen refererer til Head of Real Estate.



    Om dig

    Om dig
    • Du har 1-2 års erhvervserfaring inden for byggeledelse/projektledelse
    • Du er uddannet bygningskonstruktør, bygningsingeniør eller tilsvarende
    • Du kender tegneprogrammer som Revit og Autocad og er fortrolig med disse
    • Du er fortrolig med Office pakken
    • Du formulerer sig godt på dansk i såvel skrift som tale
    • Du har købmandsskab og kan arbejde selvstændig
    • Du kan arbejde agilt og er i stand til at beholde hovedet koldt i pressede situationer
    • Du har god situationsfornemmelse og ser altid muligheder i stedet for begrænsninger
    • Du besidder en stor forhandlingsevne og vilje
    • Du har gode kommunikative evner og gennemslagskraft
    • Du evner at træffe de rigtige beslutninger; også under pres
    • Du er fleksibel, struktureret og målrettet
    • Du trives i en konceptstærk virksomhed og kan spille sammen med samarbejdspartnere på alle niveauer fra mange forskellige faggrupper; både blandt kolleger og byggeriets rådgivere
    • Du er serviceminded, forandringsparat og vil bidrage positivt til kulturen
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og meget motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Firmabil
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Tiltrædelse hurtigst muligt.
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til Head of Real Estate, Kristoffer Kaae Stimpel på 2920 6030.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Jan

     

    Har du de sprødeste svær blandt vennerne? Bliv delikatesseelev i Kvickly
    Brug dine hænder, og lær at tilberede frisk og hjemmelavet mad, der giver gode oplevelser. Og få et fedt team og venskaber for livet.

    Bliv delikatesseelev i Kvickly Skive. I Coop er vores vision at få danskerne til at spise bedre, og du får mulighed for at hjælpe til. Vi glæder os til at byde dig velkommen i et super sammenhold.

    Lær alt om god mad
    I Kvickly lærer vi dig det gode håndværk fra bunden. Samtidig glæder vi os til at lære dig, hvordan du giver vores kunder en god oplevelse.
    I dagligdagen forkæler du vores kunder med lækre retter, tapas og frisk mad, hjemmelavet smørrebrød, frikadeller og udenlandske specialiteter, du selv har lavet. Og vi hjælper dig, så du:

    • får en udfordrende elevplads, hvor du kan give din madglæde videre
    • lærer at indkøbe, tilberede råvarer og finde på nye delikatesser

    En fed elevtid
    I løbet af din elevtid kommer du også på korte skoleophold med en masse andre elever. Og der er en masse fælles aktiviteter, der giver dig nye venner. Du får altså mere end en praktisk uddannelse. Du får en hverdag med fuld fart på – og en elevtid med fokus på kvalitet, madglæde og masser af venner.

    Du bestemmer selv din fremtid hos os
    Når du er udlært, kan du få arbejde alle steder. Men vi vil allerhelst have, at du bliver hos os i en af vores butikker. Hvor lang tid din elevperiode tager, kommer an på din baggrund og dine ambitioner. Det kan du læse mere om her.

    Hvad skal jeg kunne?

    • Du har helt sikkert lyst til at lære et håndværk og blive dygtig til det.
    • Du kan også lide at være i butikken og tale med kunder.
    • Vi foretrækker, at du har gennemført grundforløbet ’Gourmetslagter’ eller ’Detailslagter’, men som minimum skal du have gennemført 9. klasse.


    Vi glæder os til at lære dig at kende
    Hvis du går rundt med en lille drøm i maven om at kunne fremtrylle lækre delikatesser, så send din ansøgning via ”Søg job” senest 11. februar 2019
    Du kan også kigge forbi Kvickly Skive og tage en snak med Kasper Breinholt eller ringe på 96144200

    Bliv en del af Kvickly – og et varehus med mange muligheder
    I Kvickly bliver du en del af et varehus, hvor der er mulighed for at udvikle sig inden for en række områder og være en del af et team med både salgsmedarbejdere, slagtermester og non-food-eksperter. Vi nyder fordelene af at være et kendt navn og en stor kæde, men samtidig er der i hvert varehus masser af råderum, og vi vil gerne gøre en forskel for vores kunder – bl.a. er vi en af landets førende dagligvarevirksomheder med fokus på miljø og økologi.
    Bliver du ansat i Kvickly bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Jan

    SuperBrugsen i Juelsminde
    Du bliver en del af en butik med i alt 55 medarbejdere Superbrugsen Juelsminde er en stor moderne madbutik. Vi er byens førende supermarked, og har en stor central placering i byen. Juelsminde er et stort sommerområde, derfor har vi ekstra travlt i sommermånederne hvor alle turister besøger byen. Byen har ca. 3.900 indbyggere, og ligger omkring 20 minutters kørsel fra motorvejen. vi står overfor en total renovering af vores bager og kiosk område, hvor der i uge 9 vil stå en helt ny og flot afdeling klar, så der er store muligheder.

    Vi tilbyder:

    • Et job med udviklingsmuligheder
    • Gode kollegaer, som sætter trivsel højt
    • Personalekøbsordning for dig og din husstand
    • Fleksibel lønpakke
    • Løbende uddannelse i jobbet via Coops intensive uddannelsesprogrammer
    • Coop Ferie, hvor der er mulighed for at leje attraktive feriehuse til fordelagtige priser

    Opgaver:
    I samarbejde med de andre medarbejdere i afdelingen skal du sikre, at den altid fremstår indbydende, salgsparat og særdeles sæsonaktuel. De væsentligste opgaver er bl.a:

    • Sætte kunden i fokus og yde den service der skal til
    • Bage af om morgenen
    • Ekspidere i kiosk
    • Ad/varebestilling
    • Vareopfyldning
    • Sikre høj servicegrad og kvalitet i afdelingen


    Vi forventer, at du:

    • er synlig i butikken
    • har flair for personligt salg, indtjening og godt købmandskab
    • er i besiddelse af humor og er generelt positivt indstillet
    • går forrest og tager ansvar
    • arbejder rationelt og har ordenssans
    • kan arbejde selvstændigt


    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:
    Uddeler Troels Hansen tlf. 27637453 Eller bager Leder Susanne Andersen tlf. 60704377

    Send din ansøgning via "Søg job" senest den 27/1-2019

    Kom tæt på lokalmiljøet i Danmarks største supermarkedskæde
    I SuperBrugsen ønsker vi at være tæt på kunderne og være en del af lokalsamfundet. Vores kunder skal kende os og de skal kunne finde varer fra lokale producenter i deres butik, samtidig med, at vi støtter lokale initiativer. I SuperBrugsen er der også plads til at prøve nye ideer af og som Danmarks største supermarkedskæde er der masser af udviklingsmuligheder for at skabe din karriere i SuperBrugsen.
    Bliver du ansat i SuperBrugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Jan

     

    Servicemedarbejder fuld tid, under 18 år fakta, (København SV)

    Et sabbatår i butik?
    Jobbet som servicemedarbejder er en blanding mellem praktiske opgaver i butikken, kassearbejde og kundeservice leveret med et smil.

    Hvem er du?
    Du bidrager til at give kunden en god og ”usvær” indkøbsoplevelse ved at medvirke til at kunden møder en ren og velopfyldt butik med glade, kundeorienterede medarbejdere.
    Du er under 18 år og har afsluttet 9. klasse, kan arbejde 37 timer om ugen, primært i dagtimer og weekend.
    Måske har du erfaring med butiksarbejde, og du kan lide at være et sted hvor der er travlt og hvor ingen dage ligner hinanden.

    Vi tilbyder

    • En uformel og dynamisk organisation, hvor de dygtigste hurtigt stiger i graderne
    • Et job hvor din arbejdsindsats hurtigt gør en synlig forskel i butikken
    • Personalekøbsordning, god pension og ansættelsesforhold
    • Gode muligheder for at videreuddanne dig, hvis du har lyst til det - både i fakta og på tværs af Coops kæder
    • fakta – det lokale hverdags lavprissupermarked!


    Vil du vide mere?
    Læs mere om fakta på: www.fakta.dk. Du kan også kontakte butikschef på telefon 33316430 – eller kigge forbi butikken og få en snak.
    Ansøg via ”søg job” senest den 14.02.2019

    I fakta er vi ca. 8.500 medarbejdere fordelt på 360 butikker - og der er også plads til dig.

    I fakta kæmper vi for at gøre det lettere for alle at spise bedre til faste lave priser. Samtidig har vi et mål om at blive Danmarks lokale, hverdags lavprissupermarked og vil gøre det ”usvært” – både for dig som medarbejder og for vores kunder. 
    Bliver du ansat i fakta bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 38.000 medarbejdere og har 1100 butikker.
    Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Jan



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som ungarbejder hos os, skal du først og fremmest hjælpe dine kolleger, så butikken altid er en god oplevelse for vores kunder. Derfor er dine opgaver blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, får du en grundig oplæring i butikken. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring, men vi forventer, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke dit fritidsjob. Vi går op i, at du lærer tingene rigtigt fra start, at du lykkes i dit job, og at du bidrager til et stærkt sammenhold med dine kolleger.

    5 gode grunde til at blive ungarbejder i Lidl:

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som ungarbejder hos os, skal du først og fremmest hjælpe dine kolleger, så butikken altid er en god oplevelse for vores kunder. Derfor er dine opgaver blandt andet at:

    • Give vores kunder byens bedste service
    • Få varerne så hurtigt gennem kasseapparatet, at varebåndet gløder
    • Svinge moppen, når gulvet er beskidt
    • Sørge for at varerne altid står snorlige på hylderne


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du en grundig oplæring i butikken. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring, men vi forventer, at du:

    • Er smilende, glad og har masser af energi
    • Kan lide at tage fat og trives i en travl hverdag
    • Møder til tiden og holder dine aftaler
    • Er mindst 15 år og har afsluttet 9. klasse
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke dit fritidsjob. Vi går op i, at du lærer tingene rigtigt fra start, at du lykkes i dit job, og at du bidrager til et stærkt sammenhold med dine kolleger.

    5 gode grunde til at blive ungarbejder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde arbejdsopgaver, som gør en positiv forskel for vores kunder
    3. Et springbræt til at blive butikselev i Lidl, hvis du kan og vil
    4. Erhvervserfaring som du kan bruge, hvis du skal videre fra Lidl
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Jan

    Souschef Lyngby

    2800, Lyngby


    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Allan Ryager-Jørgensen på telefon 4212 0692, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede


    Om dig

    Om dig

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2. Branchens bedste sammenhold
    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Allan Ryager-Jørgensen på telefon 4212 0692, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser