Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    30. Apr

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Recruitment Consultant

    8310, Aarhus

    Er du passioneret for at arbejde med både systemer og mennesker? Så fold dit talent ud og bliv en del af vores professionelle Recruiting- og Employer Branding-team.

    ”What’s in it for me” tænker du måske?
    Hertil svarer din kommende leder, Recruitment & Employer Branding Manager, Henrik Knudsen: ”Stillingen byder på en bred vifte af opgaver inden for rekrutteringsområdet i en af verdens største dagligvarekæder, fra den tekniske del til den kreative og kommunikative del. Du får derfor her en unik mulighed for udvikle dine kompetencer både fagligt og personligt. Derudover arbejder du også med nationale og internationale projekter, hvor du har masser af kontakt til, og samarbejde med, kolleger på tværs af Lidl Danmark og andre Lidl-lande. Du kommer hele vejen rundt om alle disciplinerne i rekruttering, og du får helt sikkert rig mulighed for at sætte dine fodaftryk inden for rekrutteringsområdet.”

    Som Recruitment Consultant vil dine opgaver spænde bredt lige fra rekrutteringssamtaler til KPI-rapportering. Dit første store projekt bliver at implementere vores nye rekrutteringssystem, SAP SuccessFactors Recruiting, der har direkte impact på hele organisationen. Efter implementeringen har du en vigtig rolle som Key-User, hvor din primære opgave er at sikre vedligeholdelse og opdatering af systemet samt at være ”problemknuser” ved tekniske spørgsmål og udfordringer.

    I stillingen understøtter du også ansættende ledere på hovedkontoret med sparring om alle aspekter inden for rekruttering. Derudover bliver du også projektleder på f.eks. elevrekrutteringsprocessen, hvor du er overordnet ansvarlig for, at vi får ansat dygtige elever.

    Mød en af dine nye kolleger Linette
    ”I de små to år, hvor jeg har arbejdet i Lidl, er tiden bare fløjet afsted! Når jeg ser tilbage, har jeg virkelig haft en stejl læringskurve, hvor jeg blandt andet har haft ansvaret for en masse spændende rekrutteringsprojekter og -opgaver. Det har helt sikkert været med til at udvikle mig både fagligt og personligt. Du bliver en del af et stærkt team med højt humør og stor passion for vores arbejde. Vi fejrer hinandens succeser med en (virtuel) highfive, og vi er altid klar med en ’Lidl’ joke”.

    Bliv en del af noget større
    HR består af Recruiting & Employer Branding, HR Development & Engagement, HR Services og en Senior Consultant. I alt er vi cirka 25 medarbejdere. Du bliver en del af Recruitment & Employer Branding-teamet, som består af fem dygtige, passionerede og servicemindede medarbejdere. Du kan læse mere om HR her.

    Hovedkontoret er i øjeblikket placeret i Kolding, men vi er i gang med at bygge et stort, innovativt hovedkontor i Aarhus. Det nye hovedkontor forventes at stå klart i 2023. Du vil have mulighed for at arbejde på hovedkontoret i Kolding, vores satellitkontor i Aarhus eller hjemmefra. Du skal dog minimum en dag om ugen arbejde på hovedkontoret i Kolding.

    • Implementering af nyt rekrutteringssystem
    • Key-User på nuværende og nyt rekrutteringssystem
    • Sikre en professionel rekrutteringsproces herunder blandt andet udarbejdelse af stillingsannoncer, screening af ansøgninger og deltagelse i samtaler
    • Ansvarlig for elevrekrutteringsprocessen
    • Tovholder på praktik- og projektsamarbejder
    • Ansvarlig for KPI-rapportering
    • Facilitering af personprofiler og kognitive tests
    • Udvikle og implementere nationale og internationale projekter
    • Diverse ad hoc opgaver og projekter inden for rekruttering og employer branding

    Du motiveres af at samarbejde og kommunikere med mange mennesker, og du er god til at skabe langvarige relationer til dine samarbejdspartnere. Du bidrager til det sociale fællesskab i teamet og i HR. Du har altid en ”can do”-attitude, og du er vedholdende og forandringsparat.

    Du sørger for, at processer og projekter bliver fulgt helt til dørs. Andre vil helt sikkert sige om dig, at du er dygtig til at bevare det store overblik og til at sikre, at der er styr på alle detaljer.

    Derudover har du:

    • Gerne erfaring med implementering af rekrutteringssystemer
    • Prøvet at være ansvarlig for større projekter
    • Arbejdet meget med Microsoft Office-pakken, herunder især PowerPoint og Excel, og du har generelt flair for IT
    • En hel del gange stået i spidsen for gennemførelse af ansættelsessamtaler i samarbejde med ansættende leder
    • Gode kommunikationsevner, og du taler og skriver perfekt dansk samt engelsk, og måske også tysk, på et sikkert niveau
    • Masser af sparring med erfarne og passionerede kolleger
    • Stort, fagligt ansvar og spændende projekter og opgaver
    • Konkurrencedygtig løn
    • Mulighed for hjemmearbejdsplads
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

     

    Tiltrædelse snarest muligt.

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Recruitment & Employer Branding Manager Henrik Knudsen på mail: henrik.knudsen@lidl.dk

    Bemærk venligst at mailadressen udelukkende skal bruges til spørgsmål til jobbet, og at ansøgninger skal uploades via vores rekrutteringssystem.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    9. Maj

    Medarbejder under 18

    8000, Århus C

    Burger King søger ofte medarbejdere til vore butikker. Du bliver ansat efter de regler, der er gælder i vores egen Burger King overenskomst, som har 2 forskellige lønniveauer, et for personer over 18 år og et for personer under 18 år.

    I øjeblikket søger vi medarbejdere under 18 år. Du er velkommen til at ansøge.

    Vi ved at ansatte som trives skaber gode gæsteoplevelser. Vi leder efter dig, som elsker at have direkte kontakt med gæster.

    Hvorfor skal du vælge os?

    • Du får erfaring med at samarbejde i et team og det kan blive værdifuldt for dig resten af livet. Vi er også sikre på, at du vil møde mange nye venner.
    • Du får lært meget om gæsteservice.
    • Vi tilbyder flexible arbejdstider, hvilket gør, at du let kan kombinere jobbet med skole og fritidsaktiviteter.
    • Hos os findes der gode karrieremuligheder, hvis du ønsker dette. Uanset hvor længe du vælger at arbejde hos os, får du en værdifuld arbejdslivserfaring.
    • Vi tilbyder et spændende og varieret arbejde i højt tempo.


    Kan du lide at arbejde i teams, har en positiv indstilling og trives i en hverdag med fart på, så er jobbet hos Burger King måske noget for dig?

    Vores medarbejdere har mange forskellige arbejdsopgaver, og du kommer både til at arbejde ved kassen, i køkkenet og ude hos gæsterne i restauranten.

    Hvis du ønsker udvikling og få mere ansvar har vi mange forskellige karrieremuligheder. Vi rekrutterer næsten alle ledere internt. Mange af vores restaurantchefer og franchisetagere begyndte også som medarbejdere.

    Jobinfo

    • Du skal have færdiggjort 9. klasse
    • Der er indgået overenskomst, der dækker ungarbejdere.
    • Rekruttering sker løbende
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    9. Maj

    Medarbejder under 18

    8000, Århus C

    Burger King søger ofte medarbejdere til vore butikker. Du bliver ansat efter de regler, der er gælder i vores egen Burger King overenskomst, som har 2 forskellige lønniveauer, et for personer over 18 år og et for personer under 18 år.

    I øjeblikket søger vi medarbejdere under 18 år. Du er velkommen til at ansøge.

    Vi ved at ansatte som trives skaber gode gæsteoplevelser. Vi leder efter dig, som elsker at have direkte kontakt med gæster.

    Hvorfor skal du vælge os?

    • Du får erfaring med at samarbejde i et team og det kan blive værdifuldt for dig resten af livet. Vi er også sikre på, at du vil møde mange nye venner.
    • Du får lært meget om gæsteservice.
    • Vi tilbyder flexible arbejdstider, hvilket gør, at du let kan kombinere jobbet med skole og fritidsaktiviteter.
    • Hos os findes der gode karrieremuligheder, hvis du ønsker dette. Uanset hvor længe du vælger at arbejde hos os, får du en værdifuld arbejdslivserfaring.
    • Vi tilbyder et spændende og varieret arbejde i højt tempo.


    Kan du lide at arbejde i teams, har en positiv indstilling og trives i en hverdag med fart på, så er jobbet hos Burger King måske noget for dig?

    Vores medarbejdere har mange forskellige arbejdsopgaver, og du kommer både til at arbejde ved kassen, i køkkenet og ude hos gæsterne i restauranten.

    Hvis du ønsker udvikling og få mere ansvar har vi mange forskellige karrieremuligheder. Vi rekrutterer næsten alle ledere internt. Mange af vores restaurantchefer og franchisetagere begyndte også som medarbejdere.

    Jobinfo

    • Du skal have færdiggjort 9. klasse
    • Der er indgået overenskomst, der dækker ungarbejdere.
    • Rekruttering sker løbende
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Står du og mangler et spændende job?

    Som servicemedarbejder er du vores ansigt udadtil og du er med til at give gæsten en super betjening og oplevelse. Dit job vil bestå i at betjene gæsterne i restauranten, opfyldning, rengøring samt andet forefaldende arbejde, som indgår i en hverdag i en restaurant som vores.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse, og så har vi det sjovt, mens vi arbejder.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, det er derfor vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

    Kort sagt: Du brænder for at give vores gæster får den ypperste service hver gang, og du forstår vigtigheden i hvorfor, det skal være den ultimative oplevelse at besøge Sunset Boulevard.

    De fleste af vores servicemedarbejdere er under 18 år, og derfor ser vi gerne at du er det samme.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Vi har ungarbejder overenskomst med 3F
    • Vedhæft gerne billede når du ansøger

    Sunset Boulevard tilbyder:

    • En sjov arbejdsplads hvor der også er plads til det sociale. Her kommer du helt sikkert ikke til at kede dig.
    • En attraktiv løn. Vi har overenskomst med 3F.
    • En grundig træning ved opstart og løbende. Vi sætter fokus på din udvikling.
    • Mulighed for at udvikle og arbejde dig op i organisationen via kurser.

    Er du interesseret?
    Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    9. Maj

    Medarbejder under 18

    7000, Fredericia

    Burger King søger ofte medarbejdere til vore butikker. Du bliver ansat efter de regler, der er gælder i vores egen Burger King overenskomst, som har 2 forskellige lønniveauer, et for personer over 18 år og et for personer under 18 år.

    I øjeblikket søger vi medarbejdere under 18 år. Du er velkommen til at ansøge.

    Vi ved at ansatte som trives skaber gode gæsteoplevelser. Vi leder efter dig, som elsker at have direkte kontakt med gæster.

    Hvorfor skal du vælge os?

    • Du får erfaring med at samarbejde i et team og det kan blive værdifuldt for dig resten af livet. Vi er også sikre på, at du vil møde mange nye venner.
    • Du får lært meget om gæsteservice.
    • Vi tilbyder flexible arbejdstider, hvilket gør, at du let kan kombinere jobbet med skole og fritidsaktiviteter.
    • Hos os findes der gode karrieremuligheder, hvis du ønsker dette. Uanset hvor længe du vælger at arbejde hos os, får du en værdifuld arbejdslivserfaring.
    • Vi tilbyder et spændende og varieret arbejde i højt tempo.


    Kan du lide at arbejde i teams, har en positiv indstilling og trives i en hverdag med fart på, så er jobbet hos Burger King måske noget for dig?

    Vores medarbejdere har mange forskellige arbejdsopgaver, og du kommer både til at arbejde ved kassen, i køkkenet og ude hos gæsterne i restauranten.

    Hvis du ønsker udvikling og få mere ansvar har vi mange forskellige karrieremuligheder. Vi rekrutterer næsten alle ledere internt. Mange af vores restaurantchefer og franchisetagere begyndte også som medarbejdere.

    Jobinfo

    Du skal have færdiggjort 9. klasse

    Der er indgået overenskomst, der dækker ungarbejdere.

    Rekruttering sker løbende

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    9. Maj

    Medarbejder under 18

    7000, Fredericia

    Burger King søger ofte medarbejdere til vore butikker. Du bliver ansat efter de regler, der er gælder i vores egen Burger King overenskomst, som har 2 forskellige lønniveauer, et for personer over 18 år og et for personer under 18 år.

    I øjeblikket søger vi medarbejdere under 18 år. Du er velkommen til at ansøge.

    Vi ved at ansatte som trives skaber gode gæsteoplevelser. Vi leder efter dig, som elsker at have direkte kontakt med gæster.

    Hvorfor skal du vælge os?

    • Du får erfaring med at samarbejde i et team og det kan blive værdifuldt for dig resten af livet. Vi er også sikre på, at du vil møde mange nye venner.
    • Du får lært meget om gæsteservice.
    • Vi tilbyder flexible arbejdstider, hvilket gør, at du let kan kombinere jobbet med skole og fritidsaktiviteter.
    • Hos os findes der gode karrieremuligheder, hvis du ønsker dette. Uanset hvor længe du vælger at arbejde hos os, får du en værdifuld arbejdslivserfaring.
    • Vi tilbyder et spændende og varieret arbejde i højt tempo.


    Kan du lide at arbejde i teams, har en positiv indstilling og trives i en hverdag med fart på, så er jobbet hos Burger King måske noget for dig?

    Vores medarbejdere har mange forskellige arbejdsopgaver, og du kommer både til at arbejde ved kassen, i køkkenet og ude hos gæsterne i restauranten.

    Hvis du ønsker udvikling og få mere ansvar har vi mange forskellige karrieremuligheder. Vi rekrutterer næsten alle ledere internt. Mange af vores restaurantchefer og franchisetagere begyndte også som medarbejdere.

    Jobinfo

    Du skal have færdiggjort 9. klasse

    Der er indgået overenskomst, der dækker ungarbejdere.

    Rekruttering sker løbende

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Træd ind i en international virksomhed i vækst og få chancen for at:

    • arbejde med forskellige lønopgaver i en stor international virksomhed
    • sikre at vores medarbejdere får en korrekt lønafregning
    • udvikle dit talent og samarbejde med mange forskellige afdelinger i Lidl

     

    Kom og vær med i vores succes, hvor vi hele tiden stræber efter mere – også når det gælder vores medarbejdere. Vi leder lige nu efter en ny Payroll Assistent, som brænder for at arbejde med løn.

    Du vil blive en del af Lidl Danmarks dygtige og servicemindede Payroll-team, som månedligt laver løn for mere end 3400 medarbejdere fordelt over hele landet. Teamet består af en Project Manager, en Payroll Responsible, fire Payroll Assistants og en Student Assistant.

    Payroll-teamet er en del af vores kompetente og sociale HR-afdeling, som også består af afdelingerne Recruiting & Employer Branding og Development & Engagement. I alt er vi cirka 25 medarbejdere. Læs mere om vores HR-afdeling her.

    Nyt hovedkontor i Aarhus 2023
    Vi er placeret i Kolding, men er påbegyndt bygningen af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus – mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor vil stå klar i sommeren 2023.

    Dit primære arbejdssted vil være på vores hovedkontor i Kolding, men med mulighed for at arbejde hjemmefra eller fra vores satellitkontor ca. 1-2 dage pr. uge.

    • Lønbehandling, herunder stamdata og refusionssøgning
    • Sikre at vores medarbejdere får en korrekt lønafregning
    • Dialog med medarbejdere og ledere omkring lønrelevante forhold
    • Understøtte diverse lønprojekter og opgaver

    Du har blik for detaljen og med din naturlige sans for systematik og struktur, gør du dit yderste for, at lønafregningen bliver korrekt  hver gang. 
    Med dit servicegen motiveres du af at hjælpe og kommunikere med mange mennesker, og du er god til at skabe relationer til dine samarbejdspartnere.

    Som kollega er du glad og positiv, og du bidrager til den gode stemning i afdelingen.

    Derudover har du gerne:

    • flere års erfaring med løn- og personaleadministrationsarbejde
    • kendskab til SAP lønsystem
    • kendskab til overenskomsterne HK kontor, HK butik og 3F lager
       
    • En spændende stilling, der vil udfordre og udvikle dig både fagligt og personligt
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, god stemning og højt humør
    • En spændende og varieret arbejdsdag med både ansvar for og frihed til selv at planlægge en del af arbejdsugen
    • Konkurrencedygtig løn og pension
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

     

    Du vil fra start få en grundig oplæring i jobbet, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes.

    Har du spørgsmål?
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Payroll Manager, Lennart Larsen, på telefon: 6034 0665.

    Vi indkalder løbende til samtaler, og rekrutteringsprocessen afsluttes, når den rette kandidat er fundet.

    Tiltrædelse snarest muligt.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.