Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    21. Jun

    Lagkagehuset, som vi kender det i dag har sine rødder tilbage i 2008, hvor de to bagere, Ole Kristoffersen og Steen Skallebæk, slog sine forretninger sammen. Målet var at give danskerne kvalitetsprodukter, som er bagt med kærlighed og forankret i stolte, danske bage traditioner. Vi har i dag et stærkt koncept kendetegnet ved det gode brød, den unikke smagsoplevelse og ikke mindst vores smilende, hjælpsomme og dygtige medarbejdere.

    Vi vokser og derfor hat har vi brug for dygtige medarbejdere på teamet, til at hjælpe os med at drive succesen videre. 

    Du er den, som vi leder efter, hvis du:

    • Har en fantastisk udstråling og energi
    • Har et smil som spreder glæde og smitter
    • Kan give kunderne en ekstraordinær oplevelse i form af personlig service
    • Er omstillingsparat og positiv i din indstilling, og altid klar til at gøre dét ekstra for kunder og kollegaer
    • Vil bidrage til at skabe et stærkt og motiveret team 
    • Er fleksibel og klar på at hjælpe sine kollegaer

    Som ungarbejder vil du typisk have 1-2 vagter om ugen. Det kan være vagter i hverdagene om eftermiddagen eller i weekenderne i tidsrummet fra kl. 6 om morgenen til kl. 19 om aftenen.

    Arbejdsopgaverne foregår 'på gulvet' med fart på, og består af kundeekspedition, som den allervigtigste, holde orden i caféområdet, kaffebrygning, løbende opfyldning af varer og rengøring. Vi træner vores nye kollegaer gennem praktisk træning, og du vil få en barisatuddannelse, som en del af dit træningsforløb. 

    Er det lige noget for dig, og er du klar til nye udfordringer? Så send os en ansøgning.

    Vi glæder os rigtig meget til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    29. Maj

    Servicemedarbejder u.18 // Lyngby

    2800, Kongens Lyngby

    Står du og mangler et spændende job?

    Som servicemedarbejder er du vores ansigt udadtil og du er med til at give gæsten en super betjening og oplevelse. Dit job vil bestå i at betjene gæsterne i restauranten, opfyldning, rengøring gøre rent samt andet forefaldende arbejde, som indgår i en hverdag i en restaurant som vores.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse, og så har vi det sjovt, mens vi arbejder.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, er det vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.


    Kort sagt: Du brænder for at give vore gæster får den ypperste service hver gang, og du forstår vigtigheden i hvorfor, det skal være den ultimative oplevelse at besøge Sunset Boulevard.

    De fleste af vores servicemedarbejdere er under 18 år, og derfor ser vi gerne at du er det samme.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Vi har ungarbejder overenskomst med 3F
    • Vedhæft gerne billede når du ansøger


    Ansøgning og kontakt
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Restaurantchef, Eddie Ivanian på mail: 41997426@sunset-boulevard.dk

    Læs mere
  • Job_listing_image

    21. Jun

    I starten af 2008 slog de to bagere,  Ole Kristoffersen og Steen Skallebæk, sig sammen, under det der i dag er Lagkagehuset. Målet er at give danskerne kvalitetsprodukter, som er bagt med kærlighed og forankret i stolte, danske bage traditioner. Vi har et stærkt koncept kendetegnet ved det gode brød, den unikke smagsoplevelse og ikke mindst vores smilende, hjælpsomme og dygtige medarbejdere.  

    Vi søger nu ungarbejdere til vores Lagkagehuse i Vallensbæk. 

    Du er den, som vi leder efter, hvis du:

    • Er fleksibel og klar på at hjælpe sine kollegaer
    • Har en fantastisk udstråling og energi
    • Har et smil som spreder glæde og smitter
    • Kan give kunderne en fantastisk oplevelse i form af personlig og ekstraordinær service
    • Er omstillingsparat og positiv i din indstilling, og altid klar til at gøre dét ekstra for kunder og kollegaer
    • Vil bidrage til at skabe et stærkt og motiveret team 

    Som deltidsmedarbejder vil du typisk have 1-2 vagter om ugen. Det kan være vagter i hverdagene om eftermiddagen eller i weekenderne i tidsrummet fra ca. kl. 6 om morgenen til ca. kl. 19 om aftenen.

    Hverdagen foregår ’på gulvet’ med fart på, hvor arbejdsopgaverne består af kundeekspedition, som den allervigtigste, holde orden i café område, kaffebrygning, løbende opfyldning af varer og rengøring.

    Er det lige noget for dig, og er du klar til nye udfordringer? Så send os en ansøgning.

    Vi glæder os rigtig meget til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    21. Jun

    Lagkagehuset, som vi kender det i dag. har sine rødder tilbage i 2008, hvor de to bagere, Ole Kristoffersen og Steen Skallebæk, slog sine forretninger sammen. Målet var at give danskerne kvalitetsprodukter, som er bagt med kærlighed og forankret i stolte, danske bage traditioner. Vi har i dag et stærkt koncept kendetegnet ved det gode brød, den unikke smagsoplevelse og ikke mindst vores smilende, hjælpsomme og dygtige medarbejdere.

    Vi vokser og derfor har vi brug for dygtige medarbejdere på teamet, til at hjælpe os med at drive succesen videre. 

    Du er den, som vi leder efter, hvis du:

    • Har en fantastisk udstråling og energi
    • Har et smil som spreder glæde og smitter
    • Kan give kunderne en fantastisk oplevelse i form af personlig og ekstraordinær service
    • Er omstillingsparat og positiv i din indstilling, og altid klar til at gøre dét ekstra for kunder og kollegaer
    • Vil bidrage til at skabe et stærkt og motiveret team 
    • Er fleksibel og klar på at hjælpe sine kollegaer
    • Vil bidrage til at skabe et stærkt og motiveret team
    • Er under 18 år
    • Har afsluttet 9. klasse

    Som ungarbejder vil du typisk have 1-2 vagter om ugen. Det kan være vagter i hverdagene om eftermiddagen eller i weekenderne i tidsrummet fra ca. kl. 5 om morgenen til kl. 19 om aftenen.  Arbejdet foregår ’på gulvet’ med fart på, hvor arbejdsopgaverne består af kundeekspedition, holde orden i café område, kaffebrygning, løbende opfyldning af varer og rengøring. Vi træner vores nye kollegaer gennem praktisk træning, og du vil få en barisatuddannelse, som en del af dit træningsforløb. 



    Hvis du har lyst til at blive en del af en arbejdsplads med en travl hverdag samt gode kollegaer, så er stillingen som ungarbejder i Lagkagehuset måske noget for dig?

    Vi glæder os rigtig meget til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    29. Maj

    Står du og mangler et spændende job? Er du mellem 16-17 år og gået ud af folkeskolen?

    Så er du måske vores nye medarbejder hos Sunset Boulevard

    Som servicemedarbejder er du vores ansigt udadtil og du er med til at give gæsten en super betjening og oplevelse. Dit job vil bestå i at betjene gæsterne i restauranten, opfyldning, rengøring gøre rent samt andet forefaldende arbejde, som indgår i en hverdag i en restaurant som vores.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse, og så har vi det sjovt, mens vi arbejder.

    Da vi har mange gæster igennem hver dag, er det vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden skal du være god til hurtigt til at skabe overblik over gæsternes behov, og du skal altid være smilende og nærværende.
    Kort sagt: Du brænder for at give vore gæster den ypperste service hver gang, og du forstår vigtigheden i hvorfor, det skal være den ultimative oplevelse at besøge Sunset Boulevard.

    Stillingen her er servicemedarbejdere under 18 år. Du skal være fyldt 16 år og være gået ud af folkeskolen. Går du i skole er det selvfølgelig en deltidsstilling men vi har også plads til dem der har et sabatår evt. pga. forkert skolevalg eller lign.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Vi har ungarbejder overenskomst med 3F
    • Vedhæft gerne billede når du ansøger


    Ansøgning og kontakt
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Restaurantchef, Signe Wiberg på 33323092@sunset-boulevard.dk

    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Jul

    S%C3%A6lger.jpg

    …”ikke bare et job på en tankstation”

    Hver dag gør vi hverdagen lettere for mennesker over hele verden. Vi er vokset til et succesfuldt globalt selskab med over 15.000 butikker i 24 lande. Vores mål

    er at blive verdens foretrukne sted at købe brændstof og mad på farten. Dit mål hos Circle K vil være at yde fremragende, hurtig og venlig kundeservice. At sørge

    for, at vores kunder altid bliver mødt med et smil og lidt ekstra opmærksomhed. ​​​​

    Vi arbejder systematisk på at opdage og udvikle mennesker med et højt potentiale. Vi fokuserer på holdning og adfærd. Du skal have lyst til at yde fremragende

    kundeservice og være en udpræget holdspiller. Kompetencerne, inden for driften, i en Circle K butik, klæder vi dig på til at mestre, hvis du har energien og den

    rette indstilling til at lære vores koncept og værdier at kende.

    Vi kan tilbyde dig

    Et ansvarsfuldt job, i en af vores 250 butikker, hvor to dage sjældent er ens. Vi har ofte rigtig travlt og dit job indeholder mange- og varierende arbejdsopgaver,

    der spænder vidt, inden for følgende områder:

    Salg af

    • brændstof, bilvask
    • food og convenience

    Food og convenience er en væsentlig del af dine arbejdsopgave (herunder fødevarer sikkerhed)

    • Opbagning af brød og kager
    • smøre morgenbrød og sandwich
    • tilberedning af lune retter

    Salgsklar butik

    • trimning af butik og forplads
    • opfyldning af varer i butik og på for-plads
    • vedligeholdelse af lager

    Rengøring af

    • food områderne
    • kaffe og te områderne
    • butik, lager, toiletter, kontor
    • udendørsarealer (for plads, vaskehal)

    Du bliver ”et vigtigt tandhjul” i Circle K familien, hvor din indsats har stor betydning for, at vi når vores ambition. Sammen med dine kollegaer, løfter du opgaverne

    der er planlagte og de som kommer uforudset. Når vores butikschef eller souschef ikke er på arbejde, har du ansvaret og skal sikre, at vores kunder får den bedste

    service, veltilberedt mad og at butikken, forpladsen og vaskehallen fremstår attraktiv, ren og pæn.

    Dette kan du genkende, i dig

    • Du er sælger med stort S og ved hvad der skal til for, at hver enkelt kunde oplever, rigtig god service.
    • Din adfærd er udadvendt, smilende, positiv og med smittende entusiasme.
    • Optimalt, har du erfaring med, at tilberede mad i professionelle omgivelser, alternativt interesserer du dig for veltilberedt mad – og brænder desuden for at

    arbejde med convenience.

    • Du trives med, at have travlt og til tider mange bolde i luften.
    • Du er detaljeorienteret og et ordensmenneske.
    • Du forstår betydningen af, at arbejde i et team, hvor alle er afhængige af- og stoler på, at hver løfter sit – plus lidt ekstra.
    • Du er selvledende, selvmotiverende, resultatorienteret og i øvrigt et pligtopfyldende menneske.

    Specifikt for denne butik

    Butikken har døgnåbent, 365 dage om året. Det betyder, at du skal være afklaret med arbejde på forskellige dage og tidspunkter.

    I butikken her, indgår du i et team hvor.....

    2 faste nattevagter i butikken:

    i skiftes til at dele nattevagter i weekend i tidsrummet kl. 23 - 07 ,samt nattevagter i ferieperioder og eventuelt ved sygdom.

    Det er vores ambition er at være en enestående arbejdsplads

    En arbejdsplads hvor du kan udvikle dig og tilegne dig en bred vifte af færdigheder i en international koncept organisation. Hos Circle K får du lige fra starten stor

    indflydelse på dit karriereforløb og din personlige udvikling. Hvis du vil være med til at forme vores udvikling, vil vi gerne være med til at forme din. Du lære mange

    forskellige ting inden for en lang række områder, hvilket er et rigtig godt springbræt for en videre karriere – både i og uden for vores virksomhed.

    Uanset om du er ny eller erfaren på arbejdsmarkedet eller om du har karriereønsker for livet hos Circle K - er det vigtigste for os, at du har den rette holdning og

    indstilling til at give kunderne en fantastisk oplevelse. Har du det, så send din ansøgning med vellignende foto og dit CV

    Ønsker du yderligere information inden du søger stillingen, er er du velkommen til at kontakte Store Manager Helle Nielsen pr. mail Hekof@circlekeurope.com

    Ansøgningsfrist: 01.07.2019

    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Maj



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Maj



    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver

    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter

    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job

    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes

    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet. Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning

    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel

    • Skaber gode kundeoplevelser

    • Har overblik og fokus på detaljen

    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor:

    I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt

    2. Branchens bedste sammenhold

    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt

    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil

    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Brian Schmidt på telefon 42120667, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver

    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter

    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job

    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes

    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede



    Om dig

    Om dig

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet. Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning

    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel

    • Skaber gode kundeoplevelser

    • Har overblik og fokus på detaljen

    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor:

    I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt

    2. Branchens bedste sammenhold

    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt

    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil

    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Brian Schmidt på telefon 42120667, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Maj

    Har du kendskab til detailhandel? Brænder du for salg og kundeservice og kan du li’ at møde mange forskellige mennesker hver dag? Så er det måske dig, som skal være Sælger (deltid) i branchens bedste byggemarkedskæde!

    BAUHAUS er i fortsat vækst, og lige nu har vi brug for en dygtig og serviceminded Sælger til et mindre antal timer pr. uge.

    Giv hver kunde en god oplevelse

    Som Sælger bliver din primære opgave at vejlede og servicere vores kunder. Derudover vil du sammen med dine kollegaer få ansvaret for en eller flere varegrupper i varehuset samt varepræsentationen og kampagneopfølgningen af samme.  

    Dine opgaver som Sælger (deltid) vil bl.a. bestå af at:

    • Ekspedere og servicere kunder

    • Udføre vareopfyldning og udpakning, trimning af afdelingen

    • Sikre at varehuset altid er pænt, salgsklart og præsentabelt

    Effektiv og faglig dygtig sælger, der har let til smil

    Din baggrund er ikke så afgørende, hvad enten du er håndværker eller i gang med en faglig uddannelse indenfor detail- eller håndværkerbranchen, men det er vigtigt at du har lyst til at servicere kunder.

    Som person er du:

    • Serviceminded og detaljeorienteret

    • Kundeorienteret og forstår at prioriterer dette meget højt

    • Effektiv og formår at give kundeservice, som frembringer både smil og tak hos kunden

    • God til at danne og bevare overblikket - selv når det går stærkt

    • Fagligt dygtig inden for det område du søger

    • Udadvendt, venlig og formår at beholde et smil på læberne i en travl hverdag

    Du spiller en vigtig rolle

    I BAUHAUS har vi store forventninger til vores medarbejdere, som spiller en vigtig rolle for os. Vi respekterer de enkelte medarbejdere og sikrer dem en god arbejdsplads.

    Som vores nye Sælger (deltid) vil du få en spændende stilling i en dynamisk og moderne virksomhed, hvor du får ansvar og indflydelse i dine daglige arbejdsopgaver. Dertil kommer en god løn og flere personalegoder.

    Vi er overbeviste om, at tilfredshed er med til at motivere vores medarbejdere. Derfor prøver vi med vores medarbejderpolitik at sætte den enkelte medarbejders kreative initiativer i fokus samt give den enkelte medarbejder et selvstændigt ansvar.

    I BAUHAUS skaber vi plads til både personlig og faglig udvikling, og vi støtter vores medarbejdere i at tilegne sig den indsigt og den viden, vi mener, er vigtig for arbejdet.

    Er du interesseret i jobbet – og har du lyst til at vide mere?

    Så er du meget velkommen til at kontakte Afdelingschef Bue Aabech på 48209340.

    Vi glæder os til at læse din ansøgning!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Maj

     

    Servicemedarbejder fuld tid, under 18 år fakta, (Espergærde)

    Et sabbatår i butik?
    Jobbet som servicemedarbejder er en blanding mellem praktiske opgaver i butikken, kassearbejde og kundeservice leveret med et smil.

    Hvem er du?
    Du bidrager til at give kunden en god og ”usvær” indkøbsoplevelse ved at medvirke til at kunden møder en ren og velopfyldt butik med glade, kundeorienterede medarbejdere.

    Du er under 18 år og har afsluttet 9. klasse, kan arbejde 37 timer om ugen, primært i dagtimer og weekend.

    Måske har du erfaring med butiksarbejde, og du kan lide at være et sted hvor der er travlt og hvor ingen dage ligner hinanden.

    Vi tilbyder

    • En uformel og dynamisk organisation, hvor de dygtigste hurtigt stiger i graderne
    • Et job hvor din arbejdsindsats hurtigt gør en synlig forskel i butikken
    • Personalekøbsordning, god pension og ansættelsesforhold
    • Gode muligheder for at videreuddanne dig, hvis du har lyst til det - både i fakta og på tværs af Coops kæder
    • fakta – det lokale hverdags lavprissupermarked!


    Vil du vide mere?
    Læs mere om fakta på: www.fakta.dk. Du kan også kontakte butikschef Christian Buch på telefon 28147836 – eller kigge forbi butikken og få en snak.

    Ansøg via ”søg job” senest den 28/05-19.

    I fakta er vi ca. 8.500 medarbejdere fordelt på 360 butikker - og der er også plads til dig.

    I fakta kæmper vi for at gøre det lettere for alle at spise bedre til faste lave priser. Samtidig har vi et mål om at blive Danmarks lokale, hverdags lavprissupermarked og vil gøre det ”usvært” – både for dig som medarbejder og for vores kunder. 
    Bliver du ansat i fakta bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 38.000 medarbejdere og har 1100 butikker.
    Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

     

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser