Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    24. Mar



    Brænder du for Non Food-produkter, detailhandel og ønsker du at bidrage med løsninger, der skaber vækst? Vil du være en del af et lille selvstændigt team, hvor du kan få stor indflydelse, og hvor dit arbejde vil skabe fundamentet, hvorfra der planlægges? Så er det dig, vi mangler som Purchasing Assistant i et 1-årigt barselsvikariat.

    Vi er en ambitiøs, international virksomhed, der leverer vækst og overskud. Vi tilbyder en attraktiv arbejdsplads, hvor et godt arbejdsmiljø og god trivsel prioriteres højt. Omgangstonen er uformel og direkte, og den enkelte medarbejder har mulighed for involvering og medindflydelse.

    Det er vores afdeling, der bestemmer, hvilke Non Food-produkter, der står på hylderne i butikkerne, så hvis du har lyst til at hjælpe os i mål med det, kan vi tilbyde dig en varieret hverdag med et tæt samarbejde med resten af teamet samt Sales-, Logistics- og Goods Receipt-afdelingerne.

    Du vil komme til at indgå i et stærkt team, som arbejder strategisk på det danske detailmarked, og hver dag skal løse komplekse opgaver. Hvis du er ambitiøs, dynamisk, detaljeorienteret, og drømmer om at tage ansvar og skabe resulta-ter, så er Lidl Danmark det perfekte sted for dig.

    Du vil referere til Head of Non Food Aktion.

    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Katrine Kristiansen, Project Manager på katrine.kristiansen@lidl.dk.

    Deadline for ansøgninger er den 23. april 2019.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Forberedelse og opdateringen af diverse lister til ekstern og intern kommunikation
    • Agere tovholder for Non Food og diverse afdelinger
    • Forberedelse af vigtige nøgletal til teamleder
    • Varetage kommunikation med vores hovedkontor i Tyskland
    • Aktiv deltagelse i afdelingen
    • Ad hoc administrative opgaver


    Om dig

    Om dig
    • Du er ambitiøs, nysgerrig, ansvarsbevidst og viser interesse for arbejdsopgaverne i detailbranchen
    • Du har en analytisk og struktureret tilgang til opgaverne
    • Du behersker flydende engelsk og dansk i skrift og tale. Det er en stor fordel, hvis du derudover behersker tysk.
    • Du tager ejerskab for dine arbejdsopgaver og ansvarsområder
    • Du er ansvarsbevidst, og tiltrækkes af at skulle arbejde selvstændigt
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Katrine Kristiansen, Project Manager på katrine.kristiansen@lidl.dk.

    Deadline for ansøgninger er den 23. april 2019.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Mar



    Brænder du for at arbejde med  IT-infrastruktur og vil være med til at redefinere dansk discount? Så er du måske vores nye IT-Infrastructure specialist.

    Lidls IT-afdeling, bestående af 25 medarbejdere, varetager drift, vedligeholdelse og udvikling af de administrative og butiksnære IT-systemer.

    Vi arbejder primært efter ITIL-principper i forhold til at udføre projekter og løse opgaver for hovedkontoret og de pt. 118 butikker og 2 distributionscentre i Danmark.

    Systemlandskabet moderniseres løbende for at imødekomme kravene for fremtidens discountmarked. Dertil  prioriterer vi høj tilgængelighed og sikkerhed til at understøtte forretningsprocesserne optimalt.

    Du bliver en del af Infrastructure Mangement-teamet, der er ansvarlig for at udvikle, planlægge, implementere og drifte Lidls IT-infrastruktur. Systemlandsskabet består primært af MS-Windows- og Linux-baserede, virtuelle VMWare-miljøer. Netværks- og kommunikationsplatformen anvender CISCO-komponenter.

    Opgaver og projekter løses såvel selvstændigt som i samarbejde de andre IT-funktioner og vores internationale hovedkontor.

    Vi er i øjeblikket placeret i Kolding men påbegynder senere byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus –  mere centralt bliver det ikke! Hovedkontoret vil stå klar i år 2021, men det vil være muligt at benytte vores satellitkontor i Aarhus op til to dage i ugen.

    Tiltrædelse er hurtigst muligt.

    Har du spørgsmål til stillingen?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00-16.00 ved henvendelse til Head of Infrastructure Management, Per Skovmand, på telefon 7635 0125 eller Head of IT, Matthias Rüdinger, på telefon 7635 0122.

    Vi afholder løbende samtaler løbende og afslutter processen, når vi har fundet den rette kandidat.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Udvikling, planlægning, implementering og drift af nuværende og fremtidige systemer
    • Vedligeholde og sikkerhedsopdatere Server-landskabet
    • 2./3. Level support på server-infrastrukturen
    • Fokus på IT-Sikkerhed i samarbejde med den nationale og internationale IT-sikkerhedsorganisation
    • Change-Management-tiltag for at sikre en flydende overgang til nye systemer og processer
    • Projektledelse og koordinering af samarbejde med eksterne samarbejdspartnere


    Om dig

    Om dig
    • Du har en videregående uddannelse indenfor IT-området
    • Du taler engelsk eller tysk på højt niveau
    • Du tager ejerskab og ansvar for dine opgaver
    • Du er god til at analysere og løse problemer
    • Du har erfaring med flere af nedenstående områder:
    1. Du har erfaring i administration af store servermiljøer
    2. Microsoft Server 2012R2/2016
    3. Administration af store servermiljøer
    4. PowerShell-Scripting (automatisering af tasks)
    5. Virtualisering (VMWare)
    6. Storage
    7. Database-systemer (ORACLE, MS-SQL)
    8. Backup-Systemer (NetBackup)
    9. Citrix XenApp
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Grundig oplæring, lokalt og i internationalt projektteam, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Tiltrædelse er hurtigst muligt.

    Har du spørgsmål til stillingen?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00-16.00 ved henvendelse til Head of Infrastructure Management, Per Skovmand, på telefon 7635 0125 eller Head of IT, Matthias Rüdinger, på telefon 7635 0122.

    Vi afholder løbende samtaler løbende og afslutter processen, når vi har fundet den rette kandidat.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Mar

    Delikatesseassistent

    6830, Nørre Nebel
     

    SuperBrugsen i Nr. Nebel
    SuperBrugsen i Nørre Nebel er hovedbutikken i Nørre Nebel Brugsforening. Foreningen driver også Dagli’Brugsen Tarm, Dagli’Brugsen Horne, Dagli’Brugsen Lyne, Ny Dagli’Brugsen Hemmet (Åbner påsken 2019), Butik i Sdr. Omme Statsfængsel og 2 OK-Vaskehaller. Nørre Nebel Brugsforening er en del af Region Syddetail A/S som driver Benzin og Vaskehaller med en ejerandel på 20 %. Samtidig har vi et godt samarbejde med Team Esbjerg Håndbold samt EFB hvor vi leverer mad i VIP-området med omkring 1000 deltagende gæster.

    Du bliver en del af en butik med i alt 52 medarbejdere. Vi ligger i centrum af byen, har stort potentiale, og for den rette person stort frirum til at udleve de ideer, og tiltag som man vil prøve af. Vi er en butik og forening der vil fremad.

    Vi brænder for at gøre en forskel for vores kunder, og som delikatesseassistent er du med til at præge ét af vores vigtigste områder.

    Vi tilbyder:

    • Et spændende og udviklende vikariat job.
    • Løn efter kvalifikationer
    • Fleksible og gode arbejdsforhold, hvor du selv sætter dit præg på din hverdag
    • Personalekøbsordning for dig og din husstand
    • Intensive uddannelsesprogrammer
    • Coop Ferie, hvor der er mulighed for at leje attraktive feriehuse til fordelagtige priser

       

    Opgaver:

    • Daglig produktion og kundebetjening i afdelingen
    • Salgsklar og inspirerende butik med høj standard, hver dag
    • Basis på plads, herunder priser, datovarer, avis-klar mm.
    • Disponering, rengøring og egenkontrol
    • Medvirke til god trivsel og atmosfære i afdelingen
    • Indgå i slagterteamet, som udover dig, består af 10 medarbejdere

       

    Vi forventer, at du:

    • har en baggrund, der relaterer til fødevareproduktion
    • kan tænke ud af boksen og sikre en inspirerende afdeling, så kunderne altid får det bedste udvalg
    • kan planlægge og gå forrest i den daglige drift
    • er en udadvendt person med lyst til at samarbejde, som trives i et aktivt og humørfyldt butiksmiljø

       

    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:

    • Uddeler Michael Hilmar tlf 22884468

    Send din ansøgning via "Søg job" hurtigst muligt, dog senest 31. marts.

    Vi holder løbende samtale og ansætter hurtigst muligt, da det er et vikariat. Stillingen er minimum tidsbegrænset til 6 måneder, kan evt. forlænges.

    Kom tæt på lokalmiljøet i Danmarks største supermarkedskæde
    I SuperBrugsen ønsker vi at være tæt på kunderne og være en del af lokalsamfundet. Vores kunder skal kende os og de skal kunne finde varer fra lokale producenter i deres butik, samtidig med, at vi støtter lokale initiativer. I SuperBrugsen er der også plads til at prøve nye ideer af og som Danmarks største supermarkedskæde er der masser af udviklingsmuligheder for at skabe din karriere i SuperBrugsen.
    Bliver du ansat i SuperBrugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Mar

    Salgselev, Fakta, Hvide Sande

    6960, Hvide Sande
     

    fakta søger elever, der kan gå hele vejen og blive ledere

    I fakta ønsker vi, at vores elever bliver ledere efter endt uddannelse. Hvis du derfor har ambitioner om at blive souschef, og måske endda butikschef i detail, så vil vi gerne hjælpe dig på vej.

    Lær alt om at arbejde i butik
    Som salgselev arbejder du fuldtid og du får lov til at prøve det hele – fra opfyldning af varer og tale med kunderne i kassen til at arbejde på lageret og bestille varer.

    Du bliver en del at et team med et super sammenhold, hvor I er sammen om at gøre fakta til Danmarks flinkeste discountbutik. Når du hjælper kunderne med at finde varer og sørger for, at der er pænt, er du med til at gøre det nemt at handle i fakta.

    Lærerige skoleophold og studietur til London
    I løbet af uddannelsen er du på 8 korte skoleophold af 1 uges varighed sammen med en masse andre elever fra detailkoncernen Coop. Vi sørger for det hele – og det er et godt break fra dit job i butikken. Her begynder brikkerne at falde på plads, og pludselig giver det mening, hvorfor I gør, som I gør i butikken.

    Du bliver tilbudt en gratis studietur til London, og derudover er der en masse fælles aktiviteter, der gør det let for dig at få nye venner på tværs af Fakta-butikker og de andre Coop-kæder; Kvickly, Dagli’Brugsen og SuperBrugsen.

    Du får altså mere end en praktisk uddannelse. Du får en hverdag med fuld fart på – og en elevtid med fokus på dig, din uddannelse og gode venner.

    Kan du se dig selv som leder?
    I fakta vil vi være det lokale, hverdags- og lavprissupermarked, og det kræver dygtige ledere. Vi ser vores elev som kommende lederkandidater - og vi vil arbejde aktivt, for at gøre dig klar til at blive leder i en af vores butikker efter endt uddannelse.

    Det kræver, at du er åben og villig til at lære, trives med højt tempo og er forandringsparat. Det vigtigste er dog, at du har lyst til at lære at give vores kunder en god oplevelse og har en positiv indstilling, der smitter. Derudover kan du have en af følgende uddannelsesbaggrunde:

    • EUD grundforløb 1 og 2, eller HG
    • EUX
    • HHX, gerne suppleret med 5 ugers USF-Detail eller HGS
    • STX/HF/HTX, gerne suppleret med 10 ugers EUS eller HGS

    Har du, hvad der skal til?

    Du sender din ansøgning via ”Søg job” senest 01-05-2019

    I fakta er vi ca. 8.500 medarbejdere fordelt på 360 butikker - og der er også plads til dig.

    I fakta kæmper vi for at gøre det lettere for alle at spise bedre til faste lave priser. Samtidig har vi et mål om at blive Danmarks lokale, hverdags lavprissupermarked og vil gøre det ”usvært” – både for dig som medarbejder og for vores kunder. 
    Bliver du ansat i fakta bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 38.000 medarbejdere og har 1100 butikker.
    Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

     

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Mar

    Er der krummer i dig? Bliv bagerelev i SuperBrugsen Sæby

    Få et stærkt fællesskab i SuperBrugsen, og bliv betalt for at lære en hel masse og få mange nye venner.

    Bliv bagerelev i Sæby. Vi fokuserer på kvalitet, tæt på kunden og vi glæder os til at byde dig velkommen i et super sammenhold.

    Klar, parat, bag!
    Du kommer til at lære alt om kernetyper, økologi og kager af topprofessionelle, dygtige fagfolk og bare vent, du bliver hurtigt en af os. Vi lover dig - det er den fedeste følelse, når du har bagt dit første brød og solgt det til en glad kunde.

    Hvad lærer jeg?

    • Du hjælper kunder og lærer hurtigt de lokale kunder at kende.
    • Du lærer en masse om, hvordan vi planlægger produktionen, bestiller varer og reklamerer for vores brød og kager i butikken.
    • Du kommer på kursus med en masse andre elever, hvor der er fede fælles aktiviteter, der giver dig nye venner.

       

    Du bestemmer selv din fremtid hos os
    Når du er udlært, kan du få arbejde alle steder, men vi vil allerhelst have, at du bliver hos os i en af vores butikker. Hvor lang tid din elevperiode tager, kommer an på din baggrund og dine ambitioner. Det kan du læse mere om her.
    Du får altså mere end en praktisk uddannelse. Du får en hverdag med fuld fart på – og en elevuddannelse med fokus på kvalitet, madglæde og sammenhold.

    Hvad skal jeg kunne?

    • Du har mod på at lære håndværk til perfektion.
    • Du synes, det er spændende være i butikken og lære at hjælpe dine kunder.
    • Vi foretrækker, at du har gennemført grundforløbet ’Bager og Konditor’, men som minimum skal du have gennemført 9. klasse.

       

    Vil du arbejde sammen med os?
    Så kig forbi, og tag en snak med bagermester, Johnny berthelsen eller ring på 96898080. Du kan sende din ansøgning via ”Søg job” senest den 26/5 2019. Søg nu selv om du først kan starte til sommer.

    Kom tæt på lokalmiljøet i Danmarks største supermarkedskæde
    I SuperBrugsen ønsker vi at være tæt på kunderne og være en del af lokalsamfundet. Vores kunder skal kende os og de skal kunne finde varer fra lokale producenter i deres butik, samtidig med, at vi støtter lokale initiativer. I SuperBrugsen er der også plads til at prøve nye ideer af og som Danmarks største supermarkedskæde er der masser af udviklingsmuligheder for at skabe din karriere i SuperBrugsen.
    Bliver du ansat i SuperBrugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Mar

     

    Servicemedarbejder deltid, under 18 år fakta, Malling

    Fritidsjob i en travl butik?

    Jobbet som servicemedarbejder er en blanding mellem praktiske opgaver i butikken, kassearbejde og kundeservice leveret med et smil.

    Hvem er du?

    Du bidrager til at give kunden en god og ”usvær” indkøbsoplevelse ved at medvirke til at kunden møder en ren og velopfyldt butik med glade, kundeorienterede medarbejdere. Du er under 18 år og har afsluttet 9. klasse, kan arbejde nogle timer om ugen, primært eftermiddag, aften og weekend. Måske har du erfaring med butiksarbejde og ellers har du lyst til at lære det et sted, hvor der er travlt og hvor ingen dage ligner hinanden.

    Vi tilbyder
     

    • En uformel og dynamisk organisation, hvor de dygtigste hurtigt stiger i graderne

    • Et job hvor din arbejdsindsats hurtigt gør en synlig forskel i butikken

    • Personalekøbsordning for dig

    • Gode muligheder for at videreuddanne dig, hvis du har lyst til det - både i fakta og på tværs af Coops kæder

    • fakta – det lokale hverdags lavprissupermarked!

      Vil du vide mere?
      Læs mere om fakta på: www.fakta.dk. Du kan også kontakte butikschef XX på telefon XX – eller kigge forbi butikken og få en snak.

      Ansøg via ”søg job” senest den 23.03.2019.

    I fakta er vi ca. 8.500 medarbejdere fordelt på 360 butikker - og der er også plads til dig.

    I fakta kæmper vi for at gøre det lettere for alle at spise bedre til faste lave priser. Samtidig har vi et mål om at blive Danmarks lokale, hverdags lavprissupermarked og vil gøre det ”usvært” – både for dig som medarbejder og for vores kunder. 
    Bliver du ansat i fakta bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 38.000 medarbejdere og har 1100 butikker.
    Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    20. Mar

    Har du kendskab til detailhandel? Kan du lave kvalitetskontrol og er du god til at bevare overblikket – selv når det går stærk? Så er det måske dig, som skal være lager Logistikassistent i branchens bedste byggemarkedskæde!

    BAUHAUS er i fortsat vækst, og lige nu har vi brug for en dygtig og struktureret Logistikassistent til varemodtagelsen.

    Vær med til at skabe de rette rammer

    Som Logistikassistent bliver din primære opgave at sikre, at vi har de rigtige varer på hylderne. Jobbet udføres i tæt samarbejde med dine kolleger og indebærer en bred vifte af opgaver.

    Dine opgaver som Logistikassistent vil bl.a. bestå af at:

    • Varemodtage og kontrollere vareleverancernes kvalitet

    • Efterleve beskrevene regler og procedurer i varemodtagelsen

    En effektiv, struktureret og smilende medarbejder

    Din baggrund er ikke så afgørende, men det er en fordel, hvis har kendskab til detailhandel fra en lignende stilling, har truckcertifikat og kender til IT.

    Som person er du:

    • Struktureret og god til at danne og bevare overblikket - selv når det går stærkt

    • En selvstændig igangsætter, som sætter en ære i at have styr på tingene

    • Målrettet og effektiv med hurtige hænder

    • Smilende, serviceminded og har en seriøs indstilling til det du laver

    • En god samarbejdspartner for dine kolleger og altid er klar til at give en hjælpende hånd

    • Kundeorienteret og forstår at prioritere dette højt

    Du spiller en vigtig rolle

    I BAUHAUS har vi store forventninger til vores medarbejdere, som spiller en vigtig rolle for os. Vi respekterer de enkelte medarbejdere og sikrer dem en god arbejdsplads.

    Som vores nye Logistikassistent vil du få en spændende stilling i en dynamisk og moderne virksomhed, hvor du får ansvar og indflydelse i dine daglige arbejdsopgaver. Dertil kommer en god løn og flere personalegoder.

    Vi er overbeviste om, at tilfredshed er med til at motivere vores medarbejdere. Derfor prøver vi med vores medarbejderpolitik at sætte den enkelte medarbejders kreative initiativer i fokus samt give den enkelte medarbejder et selvstændigt ansvar.

    I BAUHAUS skaber vi plads til både personlig og faglig udvikling, og vi støtter vores medarbejdere i at tilegne sig den indsigt og den viden, vi mener, er vigtig for arbejdet.

    Er du interesseret i jobbet – og har du lyst til at vide mere?

    Så er du meget velkommen til at kontakte Varemodtagelseschef Christian G. Møller på tlf. 63136690

    Vi glæder os til at læse din ansøgning!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    5. Apr

    Vi søger en deltids medarbejder på 6-8 timer ugentligt, på 16-17 år til vores REMA 1000 butik på Møllevangsallé i Aarhus.

    Dine arbejdsopgaver bliver kassebetjening, vareopfyldning, trimning af butikken samt lettere rengøring, din arbejdstid bliver hverdags eftermiddage og weekendvagter.

    Du er smilende, venlig og udadvendt, og så forstår du betydningen af, at kunden er vores øverste chef.

    Desuden skal du have afsluttet folkeskolens 9. klasse.

    Det er en fordel, hvis du har erfaring med ovennævnte opgaver fra dagligvarehandlen, men det er ikke et krav, da vi sørger for den nødvendige oplæring. 


    Vi vurderer ansøgningerne løbende, og jobannoncen kan derfor blive fjernet inden ansøgningsfristen, hvis vi vurderer, at vi har tilstrækkeligt med ansøgere til stillingen.

    Er du interesseret? Kig ind i butikken med en ansøgning.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    5. Apr

    Servicemedarbejder u. 18 år

    2300, København S

    Vi søger en deltids medarbejder på 6-8 timer ugentligt, på 16-17 år til vores helt nye REMA 1000 butik på Bryggens Bastion i København.

    Dine arbejdsopgaver bliver kassebetjening, vareopfyldning, trimning af butikken samt lettere rengøring, din arbejdstid bliver hverdags eftermiddage og weekendvagter.

    Du er smilende, venlig og udadvendt, og så forstår du betydningen af, at kunden er vores øverste chef.

    Desuden skal du have afsluttet folkeskolens 9. klasse.

    Det er en fordel, hvis du har erfaring med ovennævnte opgaver fra dagligvarehandlen, men det er ikke et krav, da vi sørger for den nødvendige oplæring. 


    Vi vurderer ansøgningerne løbende, og jobannoncen kan derfor blive fjernet inden ansøgningsfristen, hvis vi vurderer, at vi har tilstrækkeligt med ansøgere til stillingen.

    Er du interesseret? Kig ind i butikken med en ansøgning.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Mar

    Har du erfaring med opmåling og rørmontage? Så er det dig vi mangler.

    Er du ydermere handy og kan svejse, støbe og lave montageopgaver, så SØG.

    JKS søger for kunde i Ringsted, en medarbejder, der selvstændigt kan håndtere mange opgaver af forskellig art. 

    Arbejdsopgaver:
    Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder: -Opmåling og rørmontage -Renovering -Spjældarbejde -Forefaldende opgaver
    Faglige kompetencer:
    -Du er faglært VVS’er eller har god praktisk erfaring -Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne -Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst -Du er ansvarsbevidst og pålidelig -  -   -Personlige egenskaber: -Du er omgængelig og imødekommende -Du er engageret og fleksibel -Du er stabil og møder til tiden -Du har kørekort B -Du taler og forstår dansk -Du kan fremvise straffeattest
    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.

    Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.



    Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger?
    Opret dit cv på jks.dk/cv. Så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.

    Vi behandler ansøgninger løbende og stillinger kan derfor blive besat inden ansøgningsfristens udløb.
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser