Ungarbejde

Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Betalingsmetoder: Dankort, Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro

Har du allerede en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login
loading

Sabbatår job - Se ledige stillinger

Sortér

Postnummer/By

Vælg branche

  • Triaba

    31. Jan

     

    Betalte Undersøgelser Med Triaba. Tjene penge online. 

    (Brug den grønne knap nederst på siden, for at søge jobbet).

    Bliv betalt for dine meninger. Deltag i vores panel. Tilmeld dig gratis og begynd at modtage betalte Spørgeskemaer Online.

    Bliv belønnet for din mening. Tjen op til 36 kr. per undersøgelse. Din tjente belønning for undersøgelsene vil automatisk blive sat ind på din konto. Tilmeld dig Triaba gratis, besvar undersøgelser online og modtag din belønning. Tjene penge online. Betalte Undersøgelser med Triaba. Tilmeld dig gratis og begynd at modtage betalte Spørgeskemaer Online. Tjen penge online på at udfylde spørgeskemaer. Bliv betalt for dine meninger. Deltag i vores panel. 

    Indløs dine indtjente penge med PayPal eller gavekort. Indløs din gavecertifikat for at erhverve en række gavekort, der omfatter muligheder som Virtuel VISA, CDON og velgørenhedsbidrag. Derudover er det vigtigt at understrege, at alle indløsninger foretaget med certifikatet ikke kan refunderes.

    • Kop & Kande
    • Ilva
    • Nelly.com
    • Lego
    • Ticketmaster
    • FORZIERI
    • Zalando
    • Mango
    • Foot Locker
    • H&M
    • CDON
    • Virtual Visa
    • Coolshop
       

    og andre stærke brands.

    Som medlem af Triaba kan du kontaktes af virksomheder, som ønsker at foretage spørgeundersøgelser, på vegne af sig selv eller andre virksomheder. Du kan vælge ikke at acceptere invitationer til at deltage i spørgeundersøgelserne. Du gives incitament for din deltagelse i spørgeundersøgelserne i henhold til vilkårene og betingelserne for den enkelte spørgeundersøgelse.

    Medlemskab i Triaba er helt frivilligt, og medlemmet har til enhver tid ret til at stoppe medlemskabet. Alle personer, der er fyldt 15 år, som er bosiddende i Danmark, og som kan læse og skrive dansk, kan tilmelde sig Triaba Panelet.

     

    Vi tager fortrolighed alvorligt

    Ved at dele dine personlige data vil du kunne få researchmuligheder, der er målrettet dine interesser, hjælpe med at forbedre produkter og tjenester og optjene belønninger ved deltagelse. Triaba samler kun personlige data til markedsundersøgelsesformål.

    Markedsundersøgelse:

    Gennemføre en markedsundersøgelse? Triaba har undersøgelsespaneler i 110 lande og 650.000 paneldeltagere. 

    Læs mere
  • Job Squad

    31. Jan

    Kundeservicemedarbejder søges til Zalandos kundeservice på Kreta!

    Trænger du til nye oplevelser? Drømmer du om at bade i et lunt hav og nyde uendelige solnedgange? Her har du muligheden for at arbejde i lækre, solrige omgivelser!

    Kreta er en drømmedestination for mange - og med god grund. Øen byder på fine strande, uendelige mængder tzatziki og moussaka, en sød befolkning og selvfølgelig masser af aktiviteter og seværdigheder. 

    Om arbejdet:

    Du vil beskæftige dig med kundesupport bestående af indgående telefonopkald, e-mails og chats. Her skal du assistere til løsninger af mulige kundeproblemer: det kan spænde vidt og gælde alt fra udfordringer med ordrer, leveringer, betalinger, reklamationer o.lign. Det vigtigste er at du kan gøre det på en hurtig, engageret og lærerig måde, så kundens problemer løses enkelt og ukompliceret.  

    Vi tilbyder dig:

    • Betalt fly til Kreta, Chania
    • Betalt indkvartering i hele ansættelsesperioden 
    • 14 månedslønninger om året (2 bonuslønninger)
    • Bonus- og kommissionsmuligheder udover grundlønnen
    • Nordisk ledelse
    • Personlig udvikling og udviklingsmuligheder inden for virksomheden
    • Personaleaktiviteter, arrangementer og et fantastisk aktivitetsrum med fitnesscenter, bordtennisbord og TV

    En arbejdstid på 8 timer pr. dag. Disse placeres mandag til fredag i tidsrummet mellem kl. 08.00-20.00. I weekenderne placeres arbejdstiden mellem kl. 11:00-19:00.

    Du kommer til at arbejde med opstillede mål, hvor du blandt andet bliver vurderet på taletid og kundetilfredshed.

     

    Det er let at få mere information ved at udfylde nedenstående formular. 

    Så bliver du kontaktet at Job Squad, der står for udvælgelsen af ansøgerne:

    [kontakt-form-b2b]

     Vi leder efter dig som:

    • Er mindst 18 år gammel
    • Er flydende i dansk (tale og skrift) og har gode engelskkundskaber.
    • Har grundlæggende computerfærdigheder
    • Er serviceorienteret, professionel og grundig - men også ansvarlig, målrettet, god til at håndtere stress og en problemløser
    • Er fleksibel, tilgængelig og klar til at arbejde her i mindst 12 måneder

    Vil du realisere din drøm om at bo og arbejde i udlandet - benyt lejligheden og indsend din ansøgning i dag.

    Du ansøger jobbet ved at klikke på den grønne knap nedenfor.

    Læs mere
  • WELOCALIZE, INC

    20. Feb

    Om stillingen: 

    Vi søger en passioneret og teknisk kyndig person til at blive en del af vores team som dansk undersøger af online annoncer.

    I denne stilling vil du være ansvarlig for at gennemgå og bedømme internetannoncer for at sikre, at de er relevante, nøjagtige og leveres effektivt til slutbrugerne.

    Dette er en fantastisk mulighed for personer, der elsker at surfe på internettet, og er rigtig god til at bruge søgemaskinerne såsom Google, YouTube osv.

    Du kan lide at prøve at regne ud, hvad folk vil have, baseret på nogle få søgeord.

    Hvis du kan lide at undersøge emner online og ønsker et fleksibelt og sjovt fritidsjob, er dette job perfekt for dig!

     

    Jobbet:

    • Evaluere kvaliteten og relevansen af onlineannoncer på dansk
    • Vurdere annonceindhold og -placering for at sikre, at de opfylder specifikke kriterier og retningslinjer
    • Give feedback og forslag til forbedring af annoncekvalitet og -effektivitet
    • Undersøge søgeord for at forstå brugeres hensigt (hvad brugerne reelt har brug for) og forbedre annoncemålretning
    • Arbejde med AI på forskellige platforme
    • Samarbejde med teamet om at identificere tendenser og forbedre annonceleveringsstrategier

    Kvalifikationer:

    • Dansk på modersmålsniveau og indgående viden om dansk kultur og onlinetendenser
    • Evne til at kommunikere og rapportere på engelsk
    • Regelmæssig bruger af større søgemaskiner og sociale medier
    • Fremragende evne til at researche og en god evne til at analysere ny information hurtigt
    • Detaljeorienteret med stærke analyse- og problemløsningsevner
    • Pålidelig internetforbindelse og et passende hjemmearbejdsmiljø

    Ideel ansøger:

    • Surfer dagligt på internettet og er fortrolig med forskellige onlineplatforme
    • Har erfaring med at bruge større søgemaskiner som Google, YouTube, Bing osv.
    • Forstår, hvad folk ønsker, baseret på minimal information eller søgeord
    • Kan lide at researche og lære nye emner at kende
    • Søger et fleksibelt fjernarbejde, der kan balanceres med andre forpligtelser

    Fordele:

    • Fleksibel arbejdstid, der passer til dig
    • Arbejde hjemmefra (i Danmark)
    • Få indsigt i den digitale reklamebranche
    • Bliv bedre til at researche, og forbedre dine analytiske færdigheder
    • Bliv en del af et dynamisk team, der støtter dig

    Sådan ansøger du: 

    Hvis du er interesseret i denne spændende mulighed, så send venligst dit CV ved at klikke på ansøgningsknappen nedenfor.

    Husk at skrive på engelsk.

    Vi ser frem til at høre fra dig!

    Læs mere
  • IKEA A/S

    21. Jan

    Derfor er vi helt vilde med dig
    Er du passioneret omkring planter og dekoration? Så leder vi efter dig til vores team i Planter og Dekoration! Hos IKEA brænder vi for at skabe fantastiske kundeoplevelser og søger en dynamisk, energisk medarbejder, der kan hjælpe os med at gøre shopping hos IKEA hurtigt, nemt og positivt for vores kunder.

    Dine Kvalifikationer:

    • Du brænder for at skabe fantastiske købsoplevelser for vores kunder
    • Evnen til at arbejde selvstændigt og jonglere med flere opgaver på én gang er en styrke
    • Du er struktureret og har øje for detaljer.

    Hvis du også har grønne fingre og/eller en interesse for planter, er det en stor fordel!
    En dag I dit liv hos os
    Vores salgsafdeling for planter og dekoration er beliggende på første sal i varehuset. Her sælger vi alt fra rammer, plakater, stearinlys, lysestager, planter, urtepotter og meget mere til dekoration af hjemmet baseret på den enkelte kundes stil.

    Din hverdag vil inkludere:

    • At rådgive og inspirere vores kunder baseret på deres individuelle behov og ønsker
    • Håndtering af varer og oprettelse af salgsområder for at sikre, at varerne er let tilgængelige for kunderne
    • Sørge for, at udstillinger og afdelingen altid fremstår præsentable og inspirerende
    Vores team i IKEA
    Du bliver en del af et team bestående af både fuldtids- og deltidsmedarbejdere i vores store varehus. Vi samarbejder tæt med kolleger fra andre afdelinger, hvilket giver dig mulighed for at arbejde med en mangfoldig gruppe mennesker. Vi sætter stor pris på sammenholdet i vores team og støtter hinanden. Her er plads til dig som den unikke person, du er, og du får mulighed for at opbygge et stærkt socialt netværk. Vi sørger naturligvis for den nødvendige træning, så du føler dig sikker og kompetent i jobbet.
    Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Lad os tale med hinanden!
    Du er velkommen til at kontakte Shopkeeper Glenn Holland (glenn.holland@ingka.ikea.com) ved spørgsmål. Vi gør opmærksom på, at vi udelukkende modtager ansøgninger via vores rekrutteringssystem og ikke via e-mail.
    Øvrige informationer
    • Stillingen er på 32 timer pr. uge i gennemsnit
    • Din arbejdstid placeres primært i varehusets åbningstider, og du skal forvente at have 2 lukkevagter pr. uge samt arbejde hver 2. weekend både lørdag og søndag . Det er muligt for dig, at komme med input til arbejdsplanen
    • Løn efter HK’s butiksoverenskomst, herunder pension- og fritvalgsordning samt forskudttidstillæg
    • Vi har diverse personalegoder som helbredsforsikring, massageordning, kantineordning, personalerabat, rabatordninger med samarbejdspartnere, årsgave og bonusordning osv.
    • Der kan i ansættelsesprocessen blive stillet krav om fremvisning af straffeattest
    • Ønsket opstart hurtigst muligt eller efter aftale
    • Søg senest 21/1-2025
    • OBS: Vi indkalder løbende til samtaler og forbeholder os retten til at lukke jobopslaget, når vi har modtaget tilstrækkeligt med relevante kandidater.

    Ligesom vores hjem er vores talenter også mangfoldige, og i IKEA har vi en passion for rigtige mennesker. Ved jobsøgning er der nogle der kan miste modet, hvis de ikke opfylder alle kompetencer, men du er meget velkommen til stadig at ansøge. Vi vil gerne lære dig at kende og mulighederne er mange i IKEA, baseret på interesse, evner og erfaring. Vi håber du være med på rejsen og glæder os til at høre fra dig!
    Læs mere
  • IKEA A/S

    30. Jan

    Hvem er du?
    Elsker du et højt arbejdstempo og at bruge din fysik i dit arbejde? Så vil du passe godt ind som logistikmedarbejder på vareudleveringslageret i IKEA. Her arbejder vi, indenfor varehusets åbningstid, på den del af lageret, som ikke er tilgængeligt for kunden.

    I denne stilling ser vi gerne at du:
    • Det er et krav at du har et dansk truckcertifikat
    • Er i god fysisk form og kan håndtere tunge løft
    • Har evnen til at skabe overblik, med god fokus på detaljer
    • Er motiveret af at prioritere og organisere egne opgaver, så tiden udnyttes bedst muligt
    • Har en høj grad af selvdisciplin og trives i rutinepræget arbejde.
    Dine ansvarsområder
    Den primære opgave er plukning af kundeordrer med håndkraft, palleløfter og køre truck. Som medarbejder på vareudleveringslageret pakker og løfter man derfor flere ton om dagen. I takt med at ordrer ekspederes online eller i varehuset, finder du varerne til kunden og sørger for, at de rigtige varer pakkes hurtigst muligt og uden fejl og mangler. Du vil primært arbejde selvstændigt men med kolleger tæt omkring dig.

    Dine opgaver er derfor:
    • Pluk- og pak af ordrer fra varehuset samt klik&hent-ordrer
    • Oprydning samt vedligeholdelse af afdelingen og dens udstyr
    • Tæt samarbejde med øvrige afdelinger, særligt kundeservice og salg.
    Vores team i IKEA
    Hos os bliver du en del af et team af både fuldtids- og deltidsmedarbejdere, som alle arbejder mod det samme fælles mål. Vi sikrer en effektiv logistik i varehuset og yder god service over for kunderne, selvom vi har begrænset kundekontakt. Vi arbejder tæt sammen med andre afdelinger, og du får derfor erfaring i at samarbejde med mange forskellige mennesker. Det er en afdeling præget af mange forandringer, da IKEA i øjeblikket har stor fokus på at udvikle vores leveringskanaler overfor vores kunder. Vi arbejder derfor i et højt tempo, men har et rigtig godt sammenhold, hvor vi bakker hinanden op og løfter i flok. Der er derfor plads til at være lige præcis den, du er, og du har mulighed for at skabe et stærkt socialt netværk. Vi sørger for den rette oplæring, så du kan føle dig tryg og kompetent i jobbet.
    Questions and support? Let's connect!
    Du er velkommen til at kontakte Logistik Team leder Rasmus Bach på rasmus.bach@ingka.ikea.com ved spørgsmål. Vær opmærksom på, at vi udelukkende modtager ansøgninger via vores rekrutteringssystem og ikke via e-mail.
    Øvrige informationer
    • Stillingen er på 30 timer pr. uge i gennemsnit
    • Din arbejdstid kan variere efter driftens behov med morgen- og aftenvagter, og du skal forvente at arbejde i weekender, både lørdag og søndag. Det er muligt for dig, at komme med input til arbejdsplanen
    • Løn inden for IKEAs lønramme for lager/logistik, herunder pension- og fritvalgsordning samt forskudttidstillæg
    • Øvrige arbejdsvilkår følger HKs funktionæroverenskomst
    • Vi har diverse personalegoder som helbredsforsikring, massageordning, kantineordning, personalerabat, rabatordninger med samarbejdspartnere, årsgave og bonusordning osv.
    • Der kan i ansættelsesprocessen blive stillet krav om fremvisning af straffeattest
    • Ønsket opstart hurtigst muligt eller efter aftale
    • Søg senest 30. januar 2025
    • OBS: Vi indkalder løbende til samtaler og forbeholder os retten til at lukke jobopslaget, når vi har modtaget tilstrækkeligt med relevante kandidater.

    Ligesom vores hjem er vores talenter også mangfoldige, og i IKEA har vi en passion for rigtige mennesker. Ved jobsøgning er der nogle der kan miste modet, hvis de ikke opfylder alle kompetencer, men du er meget velkommen til stadig at ansøge. Vi vil gerne lære dig at kende og mulighederne er mange i IKEA, baseret på interesse, evner og erfaring. Vi håber du være med på rejsen og glæder os til at høre fra dig!
    Læs mere
  • Feriepartner

    14. Mar

    Er du og din partner/veninde/ven på udkig efter et fleksibelt fritidsjob, hvor I får ansvaret for at passe et eller to faste sommerhuse?

    Vi søger et dedikeret værtspar til at tage sig af rengøring og mindre serviceopgaver, så vores gæster altid bliver mødt af et sommerhus i topform.

    Om stillingen:

    Som værtspar vil I få ansvaret for:

    • Rengøring og klargøring af 1-2 faste sommerhuse ved gæsteskift (hovedsageligt i weekender).
    • Tilsyn med husene og mindre vedligeholdelsesopgaver.
    • Håndtering af praktiske opgaver som aflæsning af el/vand.
    • Samarbejde med kontorpersonalet for at sikre høj standard.

    Vi søger jer, som:

    • Har erfaring med rengøring eller serviceopgaver (gerne i sommerhusbranchen).
    • Er ansvarsbevidste, pålidelige og har øje for detaljer.
    • Kan arbejde selvstændigt og som et effektivt team.
    • Har bil og kørekort (nødvendigt for transport til husene).
    • Er fleksible og klar til at tage fat i weekenderne.

    Vi tilbyder:

    • Ansvar for 1-2 faste sommerhuse, som I lærer at kende.
    • Et fleksibelt fritidsarbejde, der passer godt til weekendarbejde.
    • En god løn, der afspejler jeres indsats og erfaring.
    • En vigtig rolle i at skabe gode ferieoplevelser for vores gæster.

    Ansøgning

    Hvis dette lyder som noget for jer, så send jeres ansøgning hurtigst muligt. Har I spørgsmål til stillingen, kan I kontakte Henriette eller Pernille på 96180201.

     

    Vi glæder os til at høre fra jer og ser frem til at byde jer velkommen i vores team!

     

    P.S. venligst undlad at sende ppersonfølsomme data, så som cpr. nr. mv. i din ansøgning.

    Læs mere
  • Feriepartner

    31. Jan

    Feriepartner Limfjorden søger Servicepartnere til Thy, Mors og Salling

    Vi søger pålidelige rengøringsmedarbejdere til rengøring i vores sommerhuse på Thy, Mors og Salling.
    Som rengøringsmedarbejder vil du spille en vigtig rolle i at opretholde et rent og indbydende miljø for vores feriegæster. Nyder du at have et godt betalt og selvstændigt job? Så er det dig vi søger!

     

    Arbejdsopgaver:

    Din opgave vil være at udføre forskellige rengøringsopgaver og sikre, at vores faciliteter forbliver rene, hygiejniske og præsentable.

    Opgaverne omfatter bl.a.:

    • Støvsuge, feje og moppe gulve
    • Tørre støv af møbler og andre overflader
    • Rengøre toiletter, håndvaske og andre sanitære faciliteter
    • Tømme affaldsspande og sikre korrekt bortskaffelse af affald
    • Vedligeholde rene vinduer og spejle
    • Opretholde et velforsynet lager af rengøringsprodukter og -materialer
    • Rapportere eventuelle reparationer eller vedligeholdelsesbehov til det relevante personale

     

    Vi tilbyder:

    • Vi tilbyder en attraktiv løn og kilometerpenge – du skal selv have bil til rådighed
    • Vi sørger selvfølgelig for oplæring, før du får selvstændigt ansvar for dine sommerhuse
    • Vi sørger for miljøvenlige rengøringsartikler og arbejdstøj med Feriepartner logo
    • Du kan både arbejde alene og i teams – så prik evt. en du kender på skulderen, og ansøg sammen
    • Et fleksibelt arbejde hvor du selv har medbestemmelse over dine arbejdsdage
    • Du kører direkte fra og til sommerhusene fra din hjemadresse (du behøver ikke møde på hovedkontoret i Struer)
    • Det primære arbejde foregår i weekenden så stillingen hos os kan nemt kombineres med skolegang eller anden beskæftigelse.
       

    Din ansøgning:

    Du sender din ansøgning via linket 'Søg stillingen', som du finder her på siden. Din ansøgning vil blive behandlet fortroligt.

    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte bureauleder, Lars Fredsgård, på 40 35 68 45.

    Arbejdsmængden svinger over året med størst aktivitet i juli og august. Løn vil være efter aftale og kvalifikationer.

    Du kan søge stillingen, så længe den er at finde på nettet. Vi har således ikke traditionel ansøgningsfrist på dette stillingsopslag, men nedtager stillingen fra nettet, når den er besat.

    Læs mere
  • IKEA A/S

    31. Jan

    Derfor er vi helt vilde med dig
    IKEA Danmark åbnede sidste år et nyt IKEA Planning Studio i Herning. Denne stilling er for dig, der brænder for og har erfaring med at sælge komplekse varer eller løsninger til kunder. Når kunderne skal have et nyt køkken, står du klar med råd og inspiration. Du ser muligheder og er grundig i din tilgang til at sælge køkkener, der matcher de mange menneskers behov.

    Derudover forventer vi, at du:
    • Er struktureret og grundig i dit arbejde - altid med salg for øje.
    • Har gode tekniske færdigheder, og hurtigt lærer nye systemer og arbejdsgange.
    • Er ansvarsbevidst og selvstændig, hvorfor du trives med at tage egne beslutninger.
    • Har fokus på mersalg, som sikrer, at kunden i sidste ende bliver tilbudt det komplette køkkenkøb.
    Om dette arbejdsområde
    Det er din fornemmeste opgave at guide og rådgive vores kunder gennem deres køb. Hvad enten det er det komplette køkkenkøb, et køleskab eller blot de rette køkkenindsatser. Som køkkenkonsulent vil du ligeledes have et ansvarsområde i afdelingen.
    Dine primære arbejdsopgaver er at:

    • Tegne køkkener i vores tegneprogram og sælge køkkenløsninger.
    • Sælge hvidevarer og andet tilbehør til køkkenet.
    • Være vært og koordinere rådgivningsmøder for indkomne kunder.
    • Bidrage til og følge op på salgs mål.
    • Sørge for at Planning Studio’et altid er præsentabel og inspirerende.

    Du vil gennemgå en længerevarende oplæring, så du føler dig tryg og kompetent til jobbet.
    Sammen som et team
    IKEA Planning Studio er placeret på Merkurvej 1B i Herning. Det er det tredje Planning Studio vi åbnede i Danmark. Du bliver en del af et team af både fuldtids- og deltidsmedarbejdere. Teamet hjælper kunderne fra idé til køb af hele køkkener eller med elementer til at supplere deres nuværende køkken. Vi sælger både modulopbyggede køkkener, hvidevarer og andet tilbehør til køkkenet. Meget af rådgivningen foregår foran computeren, hvor du kommer til at hjælpe med design og teknik. Derudover hjælper vi kunderne med valg af detaljer, og tager dem gerne med rundt på en inspirationstur i vores Planning Studio. Vi sørger for den rette træning, så du kan føle dig tryg og kompetent i jobbet. Ønsker du, at blive en del af IKEA Herning, og er klar på at møde alle vores kunder – så søg allerede i dag.
    Ansøg nu!
    Du er velkommen til at kontakte Sales Co-worker Chanette Mogensen (chanette.mogensen@ingka.ikea.com ved spørgsmål. Vi gør opmærksom på, at vi udelukkende modtager ansøgninger via vores rekrutteringssystem og ikke via e-mail.
    ØVRIG INFORMATION
    • Stillingen er på 8-15 timer pr. uge i gennemsnit.
    • Din arbejdstid placeres primært i åbningstiderne, og du skal forvente at have 1-2 lukkevagter per uge samt arbejde hver 2. weekend både lørdag og søndag. Det er muligt for dig at komme med input til arbejdsplanen.
    • Løn efter HK’s butiksoverenskomst, herunder pension- og fritvalgsordning samt forskudttidstillæg
    • Vi har diverse personalegoder som helbredsforsikring, personalerabat, rabatordninger med samarbejdspartnere, årsgave og bonusordning osv.
    • Ønsket opstart hurtigst muligt eller efter aftale.
    • Vi indkalder løbende til samtaler og forbeholder os retten til at lukke jobopslaget, når vi har modtaget tilstrækkeligt med relevante kandidater.
    Læs mere
  • Mc Strand - CECA Foods

    31. Jan

    Kære ansøger,

    ** ** Tusinde tak for din interesse i et job hos McDonald's. Det er vi meget taknemmelige for. ** **

    Desværre har vi ingen ledige stillinger på nuværende tidspunkt, men vi vil stadig gerne høre fra dig!

    Så hvis du ansøger her på siden, vil vi gerne gemme din ansøgning i max. 2 måneder. Skulle der blive ledige stillinger, vil vi gerne kontakte dig og høre om du fortsat er interesseret.

    Herunder kan du læse lidt mere om os samt selve jobbet og du er velkommen til at skrive en mail hvis du skulle have nogen spørgsmål.

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    McDonald’s er mulighedernes markedsplads

    Hos os står karriere, kompetencer og kammerater i kø. Så hvad venter du på?

    Ved McDonald’s prioriterer vi at give tilbage til dem, der giver noget til os. Det er især vores ansatte. Vi udfordrer, tester og talentudvikler - for din skyld. Som medarbejder hos McDonald’s bliver din rygsæk proppet med erfaringer, som du kan bruge nu og her, og tage med dig videre.

    Lyder det som noget for dig? Så læs endelig videre.

    Dine kvalifikationer

    Som medarbejder hos McDonald's er det vigtigt, at du har lysten til at levere:

    • en verdensklasse gæsteoplevelse
    • energi og personlighed til at sætte et positivt præg på arbejdet
    • engagement og fleksibilitet i dit arbejde hos McDonald's

    Til gengæld får du blandt andet:

    • en attraktiv løn med personalegoder - vi har vores egen overenskomst
    • karrieremuligheder af høj kvalitet gennem uddannelser og kurser
    • fleksibel planlægning af arbejdstider med fokus på fritid

    At der er fart på hos McDonald’s er ingen hemmelighed. Vi arbejder hver eneste dag for at levere oplevelser, der kan mærkes. For vores gæster og for vores ansatte.

    Erhvervserfaring er ikke en nødvendighed.

    Så hvis du er klar på at give den gas, så tryk videre på "Ansøg her" nedenfor og lad os høre hvem du er.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Mc Strand - CECA Foods

    28. Feb

    **Brænder du for at give en outstandig gæsteoplevelse? Vi søger nemlig talenter til vores energiske team hos McDonald’s. **

    Brug for et studiejob til at supplere din SU eller bare et nyt deltidsjob? Så læs om McDonald's måske kunne være noget for dig.

    Hos McDonald's finder du de bedste rammer for et studie og deltidsjob. Vi tilbyder nemlig en god fleksibilitet for vagtplaner og der er ofte gode muligheder for at bytte vagter indbyrdes medarbejdere imellem. Du arbejder typisk 2-3 vagter om ugen og her kan du koble af mentalt fra studierne og bare nyde travlheden med teamet og give den gas.

    Vi udfordrer, tester og talentudvikler - for din skyld. Som medarbejder hos McDonald’s bliver din rygsæk proppet med erfaringer, som du kan bruge nu og her, og tage med dig, hvor end du drager hen.

    Lyder det som noget for dig? Så læs endelig videre.

    Dine kvalifikationer

    At der er fart på hos McDonald’s er ingen hemmelighed. Vi arbejder hver eneste dag for at levere oplevelser, der kan mærkes. For vores gæster og for vores ansatte.

    Erhvervserfaring er ikke en nødvendighed. Vi lærer dig alt om at arbejde i både køkkenproduktion, på gæstelinjen og ikke mindst at gøre rent.

    Du skal kunne genkende dig selv i disse punkter:

    - Hurtig på fødderne og høj på energi

    - God til at planlægge tid samt fleksibel når nødvendigt og muligt

    - En god ven og en man kan stole på

    - Generelt høje standarder for sig selv i almindelighed

    Så hvis du syntes du matcher disse, så tryk videre på "Ansøg her" nedenfor og lad os høre hvem du er.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Ps. Vi elsker videoer på ansøgningerne

    Læs mere
  • IKEA A/S

    24. Jan

    Hvem er du?
    Hos IKEA brænder vi for at skabe fantastiske kundeoplevelser. Vi leder derfor efter dig, som vil være med til at gøre det hurtigt, nemt og positivt for vores kunder at handle i IKEA. Det vigtigste er at du er serviceorienteret, har en masse energi og ikke er bange for at tage fat.

    Vi lægger desuden vægt på at du:
    • Har erfaring med salg og kundeservice, og motiveres af at skabe gode købsoplevelser
    • Trives med at vejlede kunder i en travl hverdag med et højt tempo
    • Er selvstændig og tager ansvar for at prioritere dine arbejdsopgaver, så tiden udnyttes mest effektivt.
    Dine ansvarsområder
    Salgsafdelingen for Tekstiler og Tæpper er placeret på varehusets nederste etage, og vi sælger hver dag et bredt udvalg af puder, sengetøj, metervarer og mange andre boligtekstiler med udgangspunkt i den enkelte kundes hjem.

    Din hverdag vil bl.a. bestå af:
    • At rådgive og inspirere vores kunder ud fra deres behov og ønsker
    • Håndtering af varer og klargøring af salgspladser, så varerne er tilgængelige for kunderne
    • Oprydning, så udstillinger og afdelingen altid er præsentable og inspirerende.
    Vores team i IKEA
    Du bliver en del af et team af både fuldtids- og deltidsmedarbejdere i et stort varehus. Vi arbejder tæt sammen med andre afdelinger, og du får derfor erfaring med at samarbejde med mange forskellige mennesker. Vi har et rigtig godt sammenhold, hvor vi bakker hinanden op og løfter i flok. Der er derfor plads til at være lige præcis den, du er, og du har mulighed for at skabe et stærkt socialt netværk. Vi sørger for den rette oplæring, så du kan føle dig tryg og kompetent i jobbet.
    Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Lad os tale med hinanden!
    Du er velkommen til at kontakte Shopkeeper Nikolaj Bang (nikolaj.bang@ingka.ikea.com) ved spørgsmål. Vi gør opmærksom på, at vi udelukkende modtager ansøgninger via vores rekrutteringssystem og ikke via e-mail.
    Yderligere informationer
    • Stillingen er på 20 timer pr. uge i gennemsnit
    • Din arbejdstid placeres primært i varehusets åbningstider, og du skal forvente at have 2 lukkevagter pr. uge samt arbejde hver 2. weekend både lørdag og søndag . Det er muligt for dig, at komme med input til arbejdsplanen
    • Løn efter HK’s butiksoverenskomst, herunder pension- og fritvalgsordning samt forskudttidstillæg
    • Vi har diverse personalegoder som helbredsforsikring, massageordning, kantineordning, personalerabat, rabatordninger med samarbejdspartnere, årsgave og bonusordning osv.
    • Der kan i ansættelsesprocessen blive stillet krav om fremvisning af straffeattest
    • Ønsket opstart hurtigst muligt eller efter aftale
    • Vi indkalder løbende til samtaler og forbeholder os retten til at lukke jobopslaget, når vi har modtaget tilstrækkeligt med relevante kandidater

    Ligesom vores hjem er vores talenter også mangfoldige, og i IKEA har vi en passion for rigtige mennesker. Ved jobsøgning er der nogle der kan miste modet, hvis de ikke opfylder alle kompetencer, men du er meget velkommen til stadig at ansøge. Vi vil gerne lære dig at kende og mulighederne er mange i IKEA, baseret på interesse, evner og erfaring. Vi håber du være med på rejsen og glæder os til at høre fra dig!
    Læs mere
  • IKEA A/S

    24. Jan

    Hvem er du?
    Hos IKEA brænder vi for at skabe fantastiske kundeoplevelser. Vi leder derfor efter dig, som har passion for at give god kundeservice og ikke er bange for at tage fat. Din baggrund kan være mangeartet. Det vigtigste er dog, at du har lyst til at møde en masser mennesker hver dag, og har lyst til at bruge dig selv fysisk.

    Vi lægger desuden vægt på, at du:
    • Er imødekommende og formår at sætte dig i kundens sted
    • Har logisk sans og øje for detaljen
    • Er selvstændig og disciplineret i dit arbejde
    • Kan holde hovedet koldt og tager ansvar.
    Hvad du skal lave – dag for dag
    I vareudleveringen står vi klar til at give kunderne den bedste afslutning på deres køb, når de skal afhente bestilte varer fra varehuset eller online. Vi forstår, at arbejde selvstændigt, men også at inddrage hinanden, når det er nødvendigt. Hos os får du en bred vifte af opgaver. Din primære opgave er dog at servicere de mange kunder, når de er klar til at afhente deres ordrer.

    Dine opgaver bliver derfor at:
    • Udlevering af varer til kunderne i vareudleveringen
    • Håndtering af solgte varer som alligevel ikke er på lager
    • Scanning og kvalitetssikring af ordrer, så vi sikrer at kunderne får de rigtige varer i god kvalitet
    • Andre ad-hoc opgaver
    Vores team i IKEA
    Du bliver en del af et stærkt team af både fuldtids- og deltidsmedarbejdere i vores kundeservicefunktion. Vi arbejder hårdt for at give alle vores kunder en rigtig god oplevelse, og vi arbejder hver dag tæt sammen med andre afdelinger. Du får derfor erfaring med at samarbejde med mange forskellige mennesker. Derudover har vi et rigtig godt sammenhold, hvor vi bakker hinanden op og løfter i flok. Der er derfor plads til at være lige præcis den, du er, og du har mulighed for at skabe et stærkt socialt netværk. Vi sørger for den rette oplæring, så du kan føle dig tryg og kompetent i jobbet.
    Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Lad os tale med hinanden!
    Du er velkommen til at kontakte Customer Relations Teamleder Josephine Lefoli - (josephine.lefoli@ingka.ikea.com). Vi gør opmærksom på, at vi udelukkende modtager ansøgninger via vores rekrutteringssystem og ikke via e-mail.
    Øvrige informationer
    • Stillingen er på 20 timer pr. uge i gennemsnit
    • Din arbejdstid placeres primært i varehusets åbningstider, og du skal forvente at have 2 lukkevagter pr. uge samt arbejde hver 2. weekend, både lørdag og søndag. Det er muligt for dig, at komme med input til arbejdsplanen
    • Løn efter HK’s butiksoverenskomst, herunder pension- og fritvalgsordning samt forskudttidstillæg
    • Vi har diverse personalegoder som helbredsforsikring, massageordning, kantineordning, personalerabat, rabatordninger med samarbejdspartnere, årsgave og bonusordning osv.
    • Der kan i ansættelsesprocessen blive stillet krav om fremvisning af straffeattest
    • Ønsket opstart hurtigst muligt eller efter aftale
    • Vi indkalder løbende til samtaler og forbeholder os retten til at lukke jobopslaget, når vi har modtaget tilstrækkeligt med relevante kandidater.

    Ligesom vores hjem er vores talenter også mangfoldige, og i IKEA har vi en passion for rigtige mennesker. Ved jobsøgning er der nogle der kan miste modet, hvis de ikke opfylder alle kompetencer, men du er meget velkommen til stadig at ansøge. Vi vil gerne lære dig at kende og mulighederne er mange i IKEA, baseret på interesse, evner og erfaring. Vi håber du være med på rejsen og glæder os til at høre fra dig!
    Læs mere
  • IKEA A/S

    25. Jan

    Who you are
    As our new Interior Design co-worker you are a creative thinking person who are passionate about people’s life at home. Your knowledge, skills and experience includes:
    •A design-based education and min. 3 years of experience in visual merchandising, interior design or art within home furnishing
    •Experience in project planning and execution
    •A deep passion, curiosity and understanding of home furnishing and people’s life at home
    •Creative thinking supported by commercial visual competence and a keen eye for aesthetics
    •Actively seeking improved methods of working in a simple, lean and cost-efficient way
    •A practical hands-on approach to your tasks and the ability to work in a fast-paced retail environment
    •Experience with REVIT or similar is an advantage, but not demand.
    A day in your life with us
    As a part of the Store Interior Design team you use your deep knowledge of people’s life at home and your high level of home furnishing competence to show many functional, beautiful sustainable and affordable solutions that are relevant to your local market. You also challenge and encourage the many people to see their homes in new ways. Your task includes:
    •Contributing to positioning the IKEA store as the first choice for home furnishing in your local market
    •Secure the complete implementation process; this includes planning, meetings with relevant stakeholders and execution
    •Applying your home furnishing knowledge to ensure up-to-date room settings and other store media that exceed our visitors’ expectations
    •Stimulating and increasing the interest for home furnishing through constantly showing new and inspiring solutions that motivate people to visit the IKEA store frequently
    •Using the richness of the IKEA product range to show distinct and different styles that appeal to many individual tastes and needs
    •Reflecting the IKEA Brand identity by creating visual impact in all commercial, sales support and co-worker areas
    Together as a Team
    Where others see home furnishing products, we see smart solutions to create a better everyday life. With a great deal of passion, imagination and brainstorming we turn colours, textiles and furniture into inspiring environments that excite, engage and convince IKEA visitors that they can do it too!
    Apply now!
    If you have any questions, please contact Interior Design Manager Ida Toubøl (ida.toubol2@ingka.ikea.com). Please notice we do not receive application through email but only through our recruitment portal
    Other information
    •This position is for an average of 37 hours pr. week
    •It is a temporary position until 31. August 2025
    •Your working time will be within 07:00 am - 16:00 pm Monday-Friday, but other hours can occur incl. evening and weekend.
    •We have various staff benefits including private health insurance, massage, canteen, staff discount, discount club with external partners, yearly gift, bonus etc.
    •Start date is as early as possible.
    •We have an ongoing interview process and reserve the right to close the job when we have received enough qualified candidates.
    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    17. Feb

    8800, Viborg

    Vi søger Værter i verdensklasse - er det dig?

    Som vært er det dig, der tager ansvar for, at alle vores gæster får en fantastisk oplevelse, fra de træder ind i restauranten, til de forlader den igen. Du er gæstens personlige vært, som med udstråling og smil behager gæsterne, som var de i dit eget hjem.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 17 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet grillbuffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi forventer, at du:

    • Er positiv, udadvendt og smilende
    • Kan arbejde effektivt, selvstændigt og professionelt
    • Kan holde hovedet koldt og bevare overblikket i stressede situationer
    • Kan indgå i et stort team med mange forskellige mennesker samt bidrage til et godt sammenhold
    • Kan tale, læse og skrive dansk
    • Kan fremvise en straffeattest

    På en typisk vagt er det dig, der,:

    • Tager ansvaret for at dine gæster er mere glade, når de går, end da de kom
    • Tager imod bestillinger af drikkevarer og desserter samt serverer disse
    • Rydder af og dækker op i restauranten

    Vi tilbyder:

    • Gennemsnitlig 10 timer pr. uge
    • Et godt og sundt arbejdsmiljø i overenskomst med 3F
    • Arbejdstider i tidsrummet 16:30 til 24:00
    • Dygtige og gode kollegaer
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder
    • Opstart snarest muligt

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV vedhæftet ansøgning, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Djurs Sommerland

    15. Feb

    8200, Aarhus N / 8240, Risskov / 8250, Egå / 8400, Ebeltoft / 8410, Rønde / 8420, Knebel / 8444, Balle / 8450, Hammel / 8462, Harlev J / 8464, Galten / 8500, Grenaa / 8520, Lystrup / 8530, Hjortshøj / 8541, Skødstrup / 8543, Hornslet / 8544, Mørke / 8550, Ryomgård / 8560, Kolind / 8570, Trustrup / 8581, Nimtofte / 8585, Glesborg / 8586, Ørum Djurs / 8900, Randers C / 8920, Randers NV / 8930, Randers NØ / 8940, Randers SV / 8950, Ørsted / 8961, Allingåbro / 8963, Auning / 8990, Fårup
    Bliv en del af Danmarks sjoveste arbejdsplads 
     
    Vil du være en del af det stærkeste fællesskab og få nye venner for livet, samtidig med at du tjener gode penge?
    Så er det lige dig, vi har brug for! Søg sæsonjob i Djurs Sommerland på kun 5 minutter!
     
    Sæsonjob for alle  
     
    I Djurs Sommerland har vi mere 10 forskellige jobfunktioner. Vi har både plads til dig, der trives bedst med at være bag kulisserne, og dig der elsker at underholde og være på.  
     
    Som ny medarbejder i Djurs Sommerland tager vi dig i hånden fra starten, og sørger for, at du får grundig introduktion og træning, så du føler dig sikker i det nye job. 
     
     
    5 fede ting ved at arbejde i Djurs Sommerland: 
    • Et unikt fællesskab med mere end 850 kolleger 
    • Gode muligheder for samkørsel til og fra job 
    • De sjoveste fester og arrangementer 
    • Fri adgang til mere end 20 forlystelsesparker og attraktioner  
    • God løn på 143,50 kr. pr. time (over 18 år lønsats 2024) 

    Der er tale om et meget eftertragtet job - så søg søg allerede i dag.

    Læs mere
  • IKEA A/S

    29. Jan

    Det skal du have
    Vi leder efter dig, som elsker at ville gøre en forskel for de mange mennesker. Når kunden kommer for at handle i IKEA, er din hjælp og vejledning med til at sikre, at kunderne oplever det som hurtigt, nemt og positivt at handle i IKEA. Din baggrund kan være mangeartet, det vigtigste er at du har en masse energi, er serviceminded og forstår at sætte dig i kundens sted.

    Vi lægger desuden vægt på, at du:
    • Har erfaring fra salg, kundeservice eller logistik
    • Trives med rutiner og at vejlede kunder i en travl hverdag
    • Er selvstændig og formår at have mange bolde i luften og går til opgaverne med et struktureret og målrettet sind
    • God fysik, da du kommer til at bruge din krop gennem hele dagen.
    Hvad du skal lave – dag for dag
    Ta' selv lageret er placeret på varehusets nederste etage, og det er her vores kunder selv tager deres nye møbler ned fra hylden. Vi sælger og rådgiver kunderne i et bredt udvalg af møbler og services, og vi sikrer de går herfra med den helt perfekte løsning til dem. Ta´ selv lageret er en dynamisk afdeling, hvor du møder mange forskellige spørgsmål fra kunderne. En stor del af din arbejdsdag går med at tilsikre, at kunderne får den bedst mulige indkøbsoplevelse på lageret.

    Dine primære opgaver vil være at:
    • Rådgive og inspirere vores kunder ud fra deres behov og ønsker
    • Bidrage til vores fælles salgsmål og sikre egne ansvarsområder i afdelingen
    • Oprydning i afdelingen, så udstillinger og lageret altid ser præsentabel og overskueligt ud
    • Håndtering af varer og klargøring af salgspladser, så varerne er tilgængelige for kunderne
    • Samarbejde med varehusets andre funktioner og afdelinger.
    Sammen som et team
    Du bliver en del af et team af både fuldtids- og deltidsmedarbejdere i et stort varehus. Vi arbejder tæt sammen med andre afdelinger, og du får derfor erfaring med at samarbejde med mange forskellige mennesker. Vi har et rigtig godt sammenhold, hvor vi bakker hinanden op og løfter i flok. Der er derfor plads til at være lige præcis den, du er, og du har mulighed for at skabe et stærkt socialt netværk. Vi sørger for den rette oplæring, så du kan føle dig tryg og kompetent i jobbet.
    Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Lad os tale med hinanden!
    Du er velkommen til at kontakte Shopkeeper Emil Laursen (emil.laursen@ingka.ikea.com) ved spørgsmål. Vi gør opmærksom på, at vi udelukkende modtager ansøgninger via vores rekrutteringssystem og ikke via e-mail.
    Øvrige informationer
    • Stillingen er på 8-15 timer pr. uge i gennemsnit
    • Din arbejdstid placeres primært i varehusets åbningstider, og du skal forvente at have 2 lukkevagter pr. uge samt arbejde hver 2. weekend både lørdag og søndag . Det er muligt for dig, at komme med input til arbejdsplanen
    • Løn efter HK’s butiksoverenskomst, herunder pension- og fritvalgsordning samt forskudttidstillæg
    • Vi har diverse personalegoder som helbredsforsikring, massageordning, kantineordning, personalerabat, rabatordninger med samarbejdspartnere, årsgave og bonusordning osv.
    • Der kan i ansættelsesprocessen blive stillet krav om fremvisning af straffeattest
    • Ønsket opstart hurtigst muligt eller efter aftale
    • Vi indkalder løbende til samtaler og forbeholder os retten til at lukke jobopslaget, når vi har modtaget tilstrækkeligt med relevante kandidater.

    Ligesom vores hjem er vores talenter også mangfoldige, og i IKEA har vi en passion for rigtige mennesker. Ved jobsøgning er der nogle der kan miste modet, hvis de ikke opfylder alle kompetencer, men du er meget velkommen til stadig at ansøge. Vi vil gerne lære dig at kende og mulighederne er mange i IKEA, baseret på interesse, evner og erfaring. Vi håber du være med på rejsen og glæder os til at høre fra dig!
    Læs mere
  • IKEA A/S

    25. Jan

    Derfor er vi helt vilde med dig
    Hos IKEA brænder vi for at skabe enestående kundeoplevelser. Vi leder derfor efter dig, som vil bidrage til at give vores kunder en positiv afslutning på deres besøg hos os og møde dem på en naturlig, ærlig og direkte måde. Det vigtigste er, at du har en service orienteret tilgang, glæder sig til at interagere med mange kunder og altid være er klar med et smil.

    Ydermere lægger vi vægt på følgende kvaliteter:
    • Du er udadvendt og har en positiv energi, der smitter af på både kunder og kollegaer, selv når der er travlt
    • Du trives med rutiner, er omhyggelig og har øje for detaljer
    • Du er en teamplayer, som elsker at hjælpe og samarbejde med kollegaer.
    Hvad du skal lave – dag for dag
    Som medarbejder i Kasselinjen, bliver du en del af vores kundeserviceteam i Customer Relations, der også består af Retur, Informationen, Småland og Vareudleveringen. I Customer Relations løfter vi gerne i flok og hjælper hinanden i afdelingerne, når der er behov. Derfor vil du også modtage oplæring i hele Customer Relations.

    Dine opgaver vil bl.a. bestå af at:
    • Møde og indgå i korte dialoger med mange nye mennesker hver dag, hvor du gerne skal have overskuddet til at relatere til kunderne og give lidt af dig selv
    • Sørge for at alt bliver scannet korrekt, og på den måde sikre at kassesaldo og lagerbeholdning stemmer overens
    • Besvare spørgsmål fra kunderne, der omhandler hele IKEA, og derfor have et tæt samarbejde med de andre afdelinger i varehuset
    • Hjælpe til i de andre afdelinger i Customer Relations ved behov.
    Om dette arbejdsområde
    Kasselinjen er en stor afdeling med et rigtig godt kollegialt sammenhold, hvor vi bakker hinanden op og løfter i flok. Hos os har du mulighed for at skabe et stærkt netværk. Vi har mennesket i fokus og bestræber os hver dag på at skabe en bedre hverdag for os selv og vores kunder, ved at være smilende og hjælpsomme. Vi kommer alle fra forskellige baggrunde. Der er derfor plads til at være lige præcis den, du er. Vi sørger for den rette oplæring, så du kan føle dig tryg og kompetent i jobbet.
    Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Lad os tale med hinanden!
    Du er velkommen til at kontakte Checkout Services Team Leader Sisse Musy (sisse.musy@ingka.ikea.com) ved spørgsmål. Vi gør opmærksom på, at vi udelukkende modtager ansøgninger via vores rekrutteringssystem og ikke via e-mail.
    Øvrige informationer
    • Arbejdstiden er på 8 til 15 timer pr. uge i gennemsnit, efter reglerne for fleksibel deltid, beskrevet i HK Handels overenskomst. Dette betyder at man er garanteret 8 timer pr. uge i gennemsnit og at arbejdstiden ikke kan overstige 15 timer pr. uge i gennemsnit. Vær opmærksom på om du opfylder betingelserne for at blive ansat på fleksibel deltid
    • Din arbejdstid placeres inden for varehusets åbningstid og du skal forvente at have 1-2 aftenvagter pr. uge fra kl ca 16, samt arbejde hver 2. weekend både lørdag og søndag. Det er muligt for dig, at komme med input til arbejdsplanen
    • IKEA har en stor mangfoldighed og derfor må du forvente at noget af din hverdag foregår på engelsk, her kan det både være møder, materiale, engelsktalende kunder og kollegaer
    • Vi følger HK butiks overenskomst, men har samtidig en masse personalegoder som personalerabat, massage ordning, bonus ordning, kantineordning, helbredssikring via PFA og meget mere
    • Der kan i ansættelsesprocessen blive stillet krav om fremvisning af straffeattest
    • Ønsket opstart hurtigst muligt eller efter aftale
    • OBS: Vi indkalder løbende til samtale og forbeholder os retten til at lukke opslaget når vi har modtaget tilstrækkeligt med relevante kandidater.

    Ligesom vores hjem er vores talenter også mangfoldige, og i IKEA har vi en passion for rigtige mennesker. Ved jobsøgning er der nogle der kan miste modet, hvis de ikke opfylder alle kompetencer, men du er meget velkommen til stadig at ansøge. Vi vil gerne lære dig at kende og mulighederne er mange i IKEA, baseret på interesse, evner og erfaring. Vi håber du være med på rejsen og glæder os til at høre fra dig!
    Læs mere
  • IKEA A/S

    24. Jan

    Hvem er du?
    Hos IKEA brænder vi for at skabe fantastiske kundeoplevelser. Vi leder derfor efter dig, som vil være med til at gøre det hurtigt, nemt og lækkert for vores kunder at få afsluttet deres indkøbsoplevelse hos IKEA.

    Vi lægger desuden vægt på at:
    • Du er serviceorienteret og kan møde kunderne med en positiv energi i en travl hverdag i højt tempo
    • Du ikke er bange for at tage fat og trives ved at være på benene en hel dag
    • Du er selvstændig og tager ansvar for at prioritere egne arbejdsopgaver.

    Det er et plus hvis du har erfaring fra restaurations-, fastfood- eller servicebranchen
    Dine ansvarsområder
    IKEAs Bistro og Svenske Madmarked er placeret efter varehusets udgangskasser, og her sørger vi for, at kunderne kan tage alt fra ”Kalle’s Kaviar” til en frisklavet Veggie hotdog med hjem. Vi sælger hver dag et bredt udvalg af franske hotdogs, kanelsnegle, svenske specialiteter osv.

    Dine opgaver bliver at:
    • Betjene gæsterne i Bistroen og det Svenske Madmarked, hvor du sikrer den gode kundeoplevelse
    • Sørge for løbende klargøring og tilberedning af Bistroens sortiment, så der altid er veltilberedt mad klar til servering
    • Sikre en høj standard af hygiejne og rengøring, så vores afdeling fremstår ren og indbydende for vores gæster.
    Om dette arbejdsområde
    Du bliver en del af et team af både fuldtids- og deltidsmedarbejdere i et stort varehus. Vi arbejder tæt sammen med and afdelinger, og du får derfor erfaring med at samarbejde med mange forskellige mennesker. Vi har et rigtig godt sammenhold, hvor vi bakker hinanden op og løfter i flok. Der er derfor plads til at være lige præcis den, du er, og du har mulighed for at skabe et stærkt socialt netværk. Vi sørger for den rette oplæring, så du kan føle dig tryg og kompetent i jobbet.
    Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Lad os tale med hinanden!
    Du er velkommen til at kontakte  IKEA Food Team Leader Jeppe Vorgaard (jeppe.vorgaard@ingka.ikea.com) ved spørgsmål. Vi gør opmærksom på, at vi udelukkende modtager ansøgninger via vores rekrutteringssystem og ikke via e-mail.
    Øvrige informationer
    • Stillingen er på 32 timer pr. uge i gennemsnit
    • Din arbejdstid placeres efter driftens behov med morgen- og aftenvagter, og du skal forvente at arbejde hver anden weekend, både lørdag og søndag. Det er muligt for dig, at komme med input til arbejdsplanen
    • Løn og øvrige arbejdsvilkår efter 3F’s cafeteriaoverenskomst, herunder pension- og fritvalgsordning samt forskudttidstillæg
    • Vi har diverse personalegoder som helbredsforsikring, massageordning, kantineordning, personalerabat, rabatordninger med samarbejdspartnere, årsgave og bonusordning osv.
    • Der kan i ansættelsesprocessen blive stillet krav om fremvisning af straffeattest
    • Ønsket opstart hurtigst muligt eller efter aftale
    • Vi indkalder løbende til samtaler og forbeholder os retten til at lukke jobopslaget, når vi har modtaget tilstrækkeligt med relevante kandidater.

    Ligesom vores hjem er vores talenter også mangfoldige, og i IKEA har vi en passion for rigtige mennesker. Ved jobsøgning er der nogle der kan miste modet, hvis de ikke opfylder alle kompetencer, men du er meget velkommen til stadig at ansøge. Vi vil gerne lære dig at kende og mulighederne er mange i IKEA, baseret på interesse, evner og erfaring. Vi håber du være med på rejsen og glæder os til at høre fra dig!
    Læs mere
  • IKEA A/S

    17. Feb

    Who you are
    Do you love to get up before everybody else and use your physicality in your work? If so, you are a good match as a Fulfilment Operation co-worker in our warehouse. When IKEA opens at 10 AM, the shelves must be well stocked and ready for our customers. As such the Fulfilment Operation is just as much customer service and sales, as it is replenishment of goods.
    In this job it is an advantage if you have experience within logistics, but it's not a requirement.

    In addition we expect that you:
    • Are in good physical shape and can handle hard manual labor
    • Thrive by working during the early hours of the day
    • Take responsibility, can prioritize and organize your own and the teams work to make efficient use of time
    • You are a team player who understands your own role and responsibilities – but also understands the importance of supporting your colleagues' success.
    • Are good at communicating in English and enthusiastic about working in a team
    Your responsibilities
    As a Co-worker in our Fulfilment Operation, you play an important part for IKEA’s customers and sales, because you and your team make sure our home furnishing solutions and accessories are always accessible for our customers. Every day is fast paced because we work with a sharp deadline at 10 AM, when the store opens.

    Your tasks will be:
    • To Replenish and shelve goods coming in by truck on our high-rise warehouse.
    • Working together and following up with colleagues in both Fulfilment Operation- and Sales teams, to keep the store fully stocked
    • Handling of goods and stock taking, as well as updating IT systems accordingly
    • Proactively securing the safety of your colleagues and our customers in your working area
    • Maintenance of machinery and cleaning up the department.
    Together as a Team
    Here you will become part of an international team of both fulltime and part-time employees that work towards a common goal. We secure an efficient replenishment of the store and provide good customer service, even though we do not have direct customer contact. We work closely together with all departments, and consequently you gain experience in collaborating with many different types of people. We work in a fast-paced environment, but always support each other and work as a team. Therefore, there is room for you to be exactly who you are. We will ensure the correct training, so you will feel safe and competent in the job. At IKEA you have endless possibilities to grow.
    Together with our fantastic Fulfilment Operation Team, you will strive every day for a good development and well-being environment. We are a diverse team that enjoys a strong collegial community.
    Questions and support? Let's connect!
    If you have any questions please contact our Fulfilment Operation Team Leader, Louise Hansen, Louise.hansen@ingka.ikea.com. Please notice that we do not receive applications via e-mail but only through our recruitment portal.
    Further information
    • This position is for an average of 8 or 12 hours per week
    • Your working time will vary based on the business need, with shifts in morning hours between 4 AM and 10 AM. You should also expect to work weekends, both Saturday and Sunday. It is possible to give your input for the work schedule
    • Salary is within IKEAs banding for logistics and includes pension- and free choice allowance and odd hour payment
    • Other employment terms follow HKs overenskomst
    • We have various staff benefits including private health insurance, massage, kantine, staff discount, discount club with external partners, yearly gift, bonus etc.
    • During the recruitment process, we reserve the right to ask for a criminal record
    • Start date is as soon as possible
    • We have an ongoing interview process and reserve the right to close the job when we have received enough qualified candidates.
    Note: Please be aware that due to the early morning working hours, it can be challenging to use public transport.
    Læs mere
  • IKEA A/S

    1. Feb

    Hvem er du?
    Hos IKEA brænder vi for at skabe fantastiske kundeoplevelser. Vi leder derfor efter dig, som vil være med til at gøre det hurtigt, nemt og positivt for vores kunder at handle i IKEA. Det vigtigste er at du er serviceorienteret, har en masse energi og ikke er bange for at tage fat.

    Vi ansætter lige nu medarbejdere til flere afdelinger, og du må derfor godt kunne se dig selv i én af følgende afdelinger: Tekstil- og Tæppeafdelingen, Belysning og Dekorationen, som alle er en del af vores Markethall.

    Vi sætter også pris på, hvis du:
    • Har tidligere erfaring med salg og kundeservice og får et kick ud af at skabe fantastiske kundeoplevelser
    • Trives med at vejlede kunder i en travl hverdag med et højt tempo
    • Er selvstændig og tager ansvar for at prioritere dine arbejdsopgaver, så tiden udnyttes mest effektivt.

    Det er et plus hvis du har viden eller teknisk kunnen om elektronik og/eller lys.
    Dine ansvarsområder
    Markethall er et centralt område beliggende på den nederste etage i vores varehus, bestående af forskellige små afdeliner med boligtibehør -som køkkenudstyr, tekstiler, hylder, opbevaringsløsninger og produkter inden for dekoration. Markethall er designet til at være en inspirerende og funktionel plads, der giver kunderne mulighed for at udforske og finde boligtilbehør til deres hjem.

    Din hverdag vil bl.a. bestå af:
    • At rådgive og inspirere vores kunder ud fra deres behov og ønsker
    • Håndtering af varer og opfølgning på salgspladser, så vi altid har vores varer tilgængelige for kunderne.
    • Oprydning, så udstillinger og afdelingen altid er præsentable og inspirerende
    Sammen som et team
    Du bliver en del af vores skønne hold af både fuldtids- og deltidsmedarbejdere i et stort varehus. Vi arbejder tæt sammen med andre afdelinger og lærer en masse om samarbejde med forskellige mennesker. Vi har det sjovt sammen og hjælper hinanden. Her er plads til at være dig selv, og du får mulighed for at opbygge et fantastisk socialt netværk. Vi sørger for den rette oplæring, så du kan føle dig tryg og kompetent i dit job.
    Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Lad os tale med hinanden!
    Du er velkommen til at kontakte Shopkeeper Anders Christophersen (anders.christophersen@ingka.ikea.com) ved spørgsmål. Vi gør opmærksom på, at vi udelukkende modtager ansøgninger via vores rekrutteringssystem og ikke via e-mail.
    Yderligere informationer
    • Stillingen er på 8-15 timer pr. uge i gennemsnit
    • Din arbejdstid placeres primært i varehusets åbningstider, og du skal forvente at have 2 lukkevagter pr. uge samt arbejde hver 2. weekend både lørdag og søndag . Det er muligt for dig, at komme med input til arbejdsplanen
    • Løn efter HK’s butiksoverenskomst, herunder pension- og fritvalgsordning samt forskudttidstillæg
    • Vi har diverse personalegoder som helbredsforsikring, massageordning, kantineordning, personalerabat, rabatordninger med samarbejdspartnere, årsgave og bonusordning osv.
    • Der kan i ansættelsesprocessen blive stillet krav om fremvisning af straffeattest
    • Ønsket opstart hurtigst muligt eller efter aftale
    • Vi indkalder løbende til samtaler og forbeholder os retten til at lukke jobopslaget, når vi har modtaget tilstrækkeligt med relevante kandidater.

    Ligesom vores hjem er vores talenter også mangfoldige, og i IKEA har vi en passion for rigtige mennesker. Ved jobsøgning er der nogle der kan miste modet, hvis de ikke opfylder alle kompetencer, men du er meget velkommen til stadig at ansøge. Vi vil gerne lære dig at kende og mulighederne er mange i IKEA, baseret på interesse, evner og erfaring. Vi håber du være med på rejsen og glæder os til at høre fra dig!
    Læs mere

Sabbatår job

Vil du gerne have en pause en gymnasiet, så er et sabbatår og et job måske en rigtig god mulighed for dig. På den måde kan du nemlig tjene penge i dit sabbatår - til dine fremtidige studier, en jordomrejse eller finde ud af, hvad du skal efter at have læst på gymnasiet.

Når du søger efter ledige jobs til dit sabbatår år, så vil du som udgangspunkt søge efter ufaglærte jobs. Det kan være alt fra: Arbejde om natten til almindeligt 8-16 job.

I Danmark er der gode muligheder for at finde et sabbatår job. Det ser vi mere på her:

Sabbatår i Danmark

Et sabbatår i Danmark skal være særdeles spændende. Så hvorfor ikke søge efter det bedste job i dit sabbatår?

Når du søger et sabbatår job, så kan du bruge jobportalen Ungarbejde.dk, hvor der er mange ledige stillinger til dig, som er over 18 år.

Jobs som du kan søge i Danmark under dit sabbatår kan eksempelvis være:

  • Tjener
  • Kundeservicemedarbejder
  • Butiksassistent
  • Bartender
  • Lagermedarbejder
  • Produktionsmedarbejder

Job i sabbatår

Vil du gerne søge job i en af de store studiebyer, kan du blot klikke nedenfor.

Eller ønsker du at søge efter et område, kan du eksempelvis søge efter:

Du kan også søge efter: Job sabbatår som ufaglært.

Arbejde i udlandet i sabbatår

Vælger du at tage et sabbatår i udlandet, kan du gå på guideskole eller en skole, hvor du bliver en dygtig bartender. Du kan også vælge at søge efter frivilligt arbejde i udlandet i dit sabbatår.

Der findes en række humanitære organisationer, som du kan arbejde for. Du kan typisk vælge mellem at arbejde med børn eller dyr på frivillig basis.

Du kan også vælge at arbejde i et kundecenter i udlandet, eksempelvis et dansktalende job såsom at yde support til danske kunder, eller arbejde i et telemarketingbureau. 

Uanset hvad du vælger, så kan du med et sabbatår i udlandet komme til at opleve og blive inspireret af mange forskellige kulturer, og få styrket dit CV - samt samle point, så du via kvote 2 kan komme ind på dit ønskestudie.

loading