Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
    • Job_listing_image

      29. Aug

      For vores kunde Transcom søger vi lige nu nye medarbejdere til deres afdeling i den charmerende storby Riga! Du får mulighed for at styrke dit engelsk og samtidig bliver du del af et passioneret skandinavisk team i Stockholm!

      ”Du får en oplevelse for livet. Vi er alle sammen lidt på udebane her i Letland, så vi har et meget tæt sammenhold. Og det har været rigtig godt for mig at komme lidt væk hjemmefra. Man starter sådan lidt på en frisk,” fortæller 25-årige Rikke. 
      Rikke tog chancen og flyttede til Letland og har ikke planer om at komme hjem igen foreløbig. 

      - Står du der i livet, hvor et nyt eventyr kan blive det helt rette vendepunkt for dig? 
      - Vil du have 20 nye venner i vores skandinaviske kundeserviceteam af danskere, nordmænd og svenskere? 
      - Og vil du skrive nye kompetencer på dit CV fra en stor, verdensomspændende virksomhed? 

      Der kan være mange gode grunde til at søge dette job
      Det kan være, at du har et sabbatår? Men det kan også være, at du har lyst til at forbedre dit engelsk eller blot prøve noget helt nyt i et andet land? Og da vi søger flere medarbejdere, kan du også tage din ven eller kæreste med.

      Vi sørger for det hele
      Du kommer til at bo og arbejde i Letlands smukke hovedstad Riga. Det er en hyggelig og billig by at leve i, og alle er meget venlige og åbne. Du får betalt rejsen til Riga, betalt hotelophold de første 30 dage, hjælp med at finde egen bolig efter den første måned og fast grundløn. Yderligere kan du nyde gavn af ansættelsesgoder såsom gratis fitness, taletidskort, billetter til offentlig transport og mange andre goder, så du får et godt ophold. Du får mulighed for at sætte dit eget præg på din vagtplan, så der er tid til at rejse i weekenden! Om det er til Danmark eller en anden spændende by i Europa, det er op til dig!

      Bliv en del af et stærkt kundeserviceteam
      Som kundeservicemedarbejder tager du imod kundehenvendelser fra den globale betalingsvirksomhed Western Unions kunder og ansatte pr. mail og telefon. Du besvarer eksempelvis opkald med spørgsmål om betaling og brugerinformation, men du kan også komme til at svare på IT-relaterede spørgsmål fra ansatte. 

      Men du skal ikke være nervøs for jobbet, det er nemlig ikke særlig svært, og vi sørger for en grundig introduktion med en måneds træning og buddy-ordning. 

      ”Du tager imod kundehenvendelser på dansk. Og du bliver ikke bare sluppet løs. Der er et rigtig godt introduktionsforløb med træning og coaching i kundeservice.” – Rikke

      Dette søger vi:

      Vi kan helt sikkert bruge dig 
      • Du taler godt dansk og gerne engelsk, og du er klar til at gribe chancen og få en oplevelse uden for Danmarks grænser.
      • Du har meget gerne erfaring med kundeservice, men ellers lærer vi dig op. 
      • Klar på nye spændende udfordringer i en ny by

      ”Hvis du har lyst til at tage del i det sjove og sociale, så bliver det helt sikkert super fedt for dig. Vi spiser ofte aftensmad sammen, og så giver vi den gas i byen i weekenden. Jeg kan kun anbefale, at du springer ud i det. Du får en oplevelse for livet,” fortæller Rikke.

      Din nye kolleger står lige nu klar til at tage godt imod dig!

      Er du frisk på nye eventyr? 
      Vi ser gerne, at du kan starte hurtigts muligt. Upload dit CV på engelsk. Vær opmærksom på, at rekrutteringsprocessen inkluderer, at du skal kunne fremvise din straffeattest. Hvis du har et Skype-ID, må du meget gerne tilføje dette på dit CV.

      Vi ser frem til at byde dig velkommen på holdet.

      Læs mere
    • Job_listing_image

      11. Sep

      Tag sabbatår som juridisk assistent hos IUNO

      Skal du holde sabbatår, inden du skal læse videre? Har du lyst til at prøve advokatbranchen af? Så passer du godt ind som juridisk assistent hos IUNO.

       

      Få masser af udfordringer

      Som juridisk assistent hos IUNO bliver du en del af ét af vores specialiserede teams. Du får masser af udfordringer, mulighed for at udvikle både dine faglige og personlige kompetencer og så får du blandt andet en del af ansvaret for, at vores opgaver bliver fuldt helt til dørs – hver gang!

      Det er en fuldtidsstilling med selvstændige ansvarsområder, som vil give dig et indblik i IUNO og advokatbranchen helt generelt.

      Din hverdag kommer til at byde på en række forskellige juridiske opgaver:

      - Lave sagsoprettelser, journalisering, visitering og sagsbehandling

      - Sørge for at alle frister overholdes

      - Læse korrektur på både dansk og engelsk

      - Håndtering af kunder og modparter

      - Diverse ad hoc-opgaver.

       

      Lidt om dig

      Du blev student i 2019 og er i gang med dit 1. sabbatår.

      Du planlægger at holde et eller flere sabbatår, inden du skal læse videre – måske jura eller måske et helt andet studie.

      Du har en god ordenssans og er god til at holde overblik trods mange opgaver.

      Som person er du effektiv, energisk og fleksibel.

      Du har en høj kvalitetssans, er udadvendt og arbejder selvstændigt.

      Du er proaktiv og tager ansvar for dine opgaver.

      Du er flydende i dansk skrift og tale og behersker engelsk i skrift og tale på højt niveau.

       

      Lidt om IUNO

      IUNO er et internationalt orienteret advokatfirma. Med den nyeste teknologi og lækre lokaler leverer vi højt specialiseret rådgivning på de vigtigste erhvervsjuridiske områder til en kundekreds, der hovedsagligt består af store og mellemstore virksomheder i Danmark og udlandet.

      Vi sidder sammen i et åbent kontor på Islands Brygge – ét stort hold. Det giver nem adgang til kollegaerne og kort vej fra idé til handling. Vores kunder er glade for vores personlige og uformelle stil. Du kan lære os bedre at kende på dk.iuno.law og på LinkedIn og Twitter, hvor vi hedder @iuno.

       

      Sådan søger du

      Tryk på knappen "Søg jobbet" til højre for at søge jobbet som juridisk assistent.

      Alle felter med * skal udfyldes før du kan sende ansøgningen. Du vil modtage en kvittering med e-mail, når ansøgningen er modtaget.

      Har du spørgsmål til stillingen, kan du ringe til Aage eller Anna.

      Vi glæder os til at møde dig!

      Læs mere
    • Job_listing_image

      24. Aug

      Butiksasistent

      1612, København V

      Deltidsmedarbejdere til 7-eleven butikker i hjertet af Kbh K.

       

       

       

      Kan du se dig selv... sælge med et smil og være en del af et dynamisk ungt team?

       

       

       

      Vi søger

       

      2 x deltid morgenvagter ca 20-30 timer om ugen (under 18 år)  vagterne er fra kl. 08.00-15:00

      2 X deltid aftenvagt ca. 10 pr. uge fra kl.17:00-22:00

       

       

       

       

       

      Som person er du:

       

      - Serviceminded – vinder typen - Initiativrig - Selvstændig – Team player.

       

      For at få succes i jobbet er det vigtigt, at du er udadvendt, smilende og trives med at sælge samt kan holde et højt ensartet tempo. Derudover er du positiv og energisk, så både kolleger og kunder oplever butikken som et friskt sted at være, når netop du er på arbejde. Du møder mange forskellige kunder, så det er vigtigt, at du har god situations fornemmelse og humor.

       

      Du tænker hele tiden to skridt frem og du trives med at have mange bolde i luften – og mister ikke overblikket, når det går stærkt. Du sælger vores ydelser til kunderne – med fokus på at sælge op og skabe en god kundeoplevelse.

       

       

       

      Dit job består af:

       

      - Betjene kunderne med et smil.

       

      - Producere bageri brød, sandwich og andet mad.

       

      - Rengøring.

       

      - Opfyldning og trimning af butik.

       

       

       

      - Vi tilbyder et job med masser af tempo og gode kolleger.

       

      - Vores butikker har åbent alle ugens 7 dage, døgnet rundt også på helligdage.

       

      - Gode arbejdsforhold og kollegaer.

       

      - Løn- og ansættelses forhold efter overenskomst.

       

      - Ansvar for områder eller rutiner i butikken.

       

       

       

      Krav til ansøger

       

       

       

      - Erfaring inde for butik og salg. Eller blot har gå på mod efter at lære dette.

       

      - Vores kunder er vores største chefer, så at du erserviceminded er et must. Samt at du har let til smil.

       

      - ren straffeattest

       

       

       

       Interesseret?

       

      Send din ansøgning på mail: 711dk050@7-eleven.dk

       

      Al henvendelse skal ske via mail.

       

       

       

      Vedhæft din ansøgning, dit cv og et billede af dig selv. Husk at skriv hvilken stilling du søger i mailen.

       

       

       

      Vi kigger på ansøgninger løbende.

       

       

       

      Vi glæder os til at høre fra dig.

       

      Læs mere
    • Job_listing_image

      1. Sep

      Europe_11.jpg

       

       

      …”ikke bare et job på en tankstation”

       

      Hver dag gør vi hverdagen lettere for mennesker over hele verden. Vi er vokset til et succesfuldt globalt selskab med over 15.000 butikker i 24 lande. Vores mål

      er at blive verdens foretrukne sted at købe brændstof og mad på farten. Dit mål hos Circle K vil være at yde fremragende, hurtig og venlig kundeservice. At sørge

      for, at vores kunder altid bliver mødt med et smil og lidt ekstra opmærksomhed. ​​​​

       

      Vi arbejder systematisk på at opdage og udvikle mennesker med et højt potentiale. Vi fokuserer på holdning og adfærd. Du skal have lyst til at yde fremragende

      kundeservice og være en udpræget holdspiller. Kompetencerne, inden for driften, i en Circle K butik, klæder vi dig på til at mestre, hvis du har energien og den

      rette indstilling til at lære vores koncept og værdier at kende.

       

      Vi kan tilbyde dig

       

      Et ansvarsfuldt job, i en af vores 250 butikker, hvor to dage sjældent er ens. Vi har ofte rigtig travlt og dit job indeholder mange- og varierende arbejdsopgaver,

      der spænder vidt, inden for følgende områder:

       

      Salg af

      • brændstof, bilvask
      • food og convenience

       

      Food og convenience er en væsentlig del af dine arbejdsopgave (herunder fødevarer sikkerhed)

      • Opbagning af brød og kager
      • smøre morgenbrød og sandwich
      • tilberedning af lune retter

       

      Salgsklar butik

      • trimning af butik og forplads
      • opfyldning af varer i butik og på for-plads
      • vedligeholdelse af lager

       

      Rengøring af

      • food områderne
      • kaffe og te områderne
      • butik, lager, toiletter, kontor
      • udendørsarealer (forplads)

       

      Du bliver ”et vigtigt tandhjul” i Circle K familien, hvor din indsats har stor betydning for, at vi når vores ambition. Sammen med dine kollegaer, løfter du opgaverne

      der er planlagte og de som kommer uforudset. Når vores butikschef eller souschef ikke er på arbejde, har du ansvaret og skal sikre, at vores kunder får den bedste

      service, veltilberedt mad og at butikken, forpladsen og vaskehallen fremstår attraktiv, ren og pæn.

       

      Dette kan du genkende, i dig

       

      • Du er sælger med stort S og ved hvad der skal til for, at hver enkelt kunde oplever, rigtig god service.
      • Din adfærd er udadvendt, smilende, positiv og med smittende entusiasme.
      • Optimalt, har du erfaring med, at tilberede mad i professionelle omgivelser, alternativt interesserer du dig for veltilberedt mad – og brænder desuden for at

      arbejde med convenience.

      • Du trives med, at have travlt og til tider mange bolde i luften.
      • Du er detaljeorienteret og et ordensmenneske.
      • Du forstår betydningen af, at arbejde i et team, hvor alle er afhængige af- og stoler på, at hver løfter sit – plus lidt ekstra.
      • Du er selvledende, selvmotiverende, resultatorienteret og i øvrigt et pligtopfyldende menneske.

       

      Specifikt for denne butik

       

       

      Butikken har døgnåbent, 365 dage om året. Det betyder, at du skal være afklaret med arbejde på forskellige dage og tidspunkter.

      I butikken her, indgår du i et team hvor.....

       

      Du får 30 fantastiske kollegaer

       

      Det er vores ambition er at være en enestående arbejdsplads

       

      En arbejdsplads hvor du kan udvikle dig og tilegne dig en bred vifte af færdigheder i en international koncept organisation. Hos Circle K får du lige fra starten stor

      indflydelse på dit karriereforløb og din personlige udvikling. Hvis du vil være med til at forme vores udvikling, vil vi gerne være med til at forme din. Du lære mange

      forskellige ting inden for en lang række områder, hvilket er et rigtig godt springbræt for en videre karriere – både i og uden for vores virksomhed.

       

      Uanset om du er ny eller erfaren på arbejdsmarkedet eller om du har karriereønsker for livet hos Circle K - er det vigtigste for os, at du har den rette holdning og

      indstilling til at give kunderne en fantastisk oplevelse. Har du det, så send din ansøgning med vellignende foto og dit CV

       

      Ønsker du yderligere information inden du søger stillingen, er er du velkommen til at kontakte Store Manager Helle Nielsen pr. mail Hekof@circlekeurope.com

       

      Ansøgningsfrist: 01.09.2019

       

      CircleK_personal_with_customer.jpg

      Læs mere
    Sortér efter
      loading

      Let’s Connect!

      JobAgent

      Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

      Tilmeld JobAgent

      Tilmeld nyhedsbrev

      Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

      Smiley face

      Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

      Persondatapolitik | Regler og betingelser